Alphashopper, Reimage virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Queen of Gondor

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Berichten
61
Hoi allemaal!

Ik heb in jaren geen virussen en dergelijken meer gehad. Ik heb Bitdefender uitgeschakeld tijdens het downloaden van iets en zo zit er nu een virus op mijn pc. Heel dom..

Ik heb Malwarebytes en AdwCleaner geprobeerd maar beide lukt het niet om het op te lossen ook een scan van Bitdefender heeft t niet kunnen oplossen.

Ik heb een log bestandje van zoek maar daarvoor moet ik wel op internet kunnen en die stomme virus maakt t haast onmogelijk!

Wie kan mij helpen
 
Ow laat maar zitten! Ik heb de zoek.exe tool uitgevoerd en had eerder al (Google gereset en opnieuw gedownload, bestanden verwijderd die ik niet herkende, in veilig modus Mallwarebytes en AdwCleaner laten scannen hitmanpro laten scannen (maar heb geen licentie dus niks kunnen verwijderen)) denk dat de zoektool het heeft opgelost voor zover het kan! Misschien heeft iemand er wat aan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je terug problemen hebt laat het maar weten dan ;)
 
Met het programma AutoRuns kan je zien wat er allemaal opstart. Kijk vooral in de categorie Browsers. Er is een grote kans dat malware en addware, waar download sites aan verdienen, zich niet verbergt. Controleer Windows met de opdracht sfc /scannow
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan