Bose

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Recent hoorde ik

dit apparaat (of heeft het een andere naam) van Bose
in een danszaal.

Ik vond het geluid echt een Wow!

Denk er dus over om dit aan te schaffen.

Je hebt er voor nodig..

1. laptop (2 jr geleden n HP gekocht) of tablet of mss gewoon ook j mobiel.
Een te installeren (benodigd) appje wss.

Verder niks. Of wel?

Kortom wil er meer van weten ;)
 
en je hebt nodig muziek op je laptop - tablet of mobiel.
verbinding via de blauwe tand.

en zo af en toe een stopcontact om de batterijen op te laden.
 
Laatst bewerkt:
Deze speaker heeft geen slot voor een micro sd kaartje zodat het niet zelfstandig kan werken. Je hebt inderdaad verschillende telefoons en tablets die dit kunnen aansturen maar de reikwijdte van 9 meter zal in veel gevallen helemaal teniet worden gedaan door de lage zendcapaciteit die tablets en telefoons hebben. Vaak zal je ze er gewoon naast moeten leggen en zie jij jezelf dat vaak doen? Deze speaker heeft ook geen volgend of vorig nummer knoppen en kan (voorlopig kennelijk) niet paren met een tweede. Het ook een mono speaker. Een beetje eenvoudig voor Euro 130 is dat wel.

Op YouTube zie je de speaker veel vergeleken worden met anderen. https://www.youtube.com/watch?v=Bx6DJWZZ8qU
 
Hartelijk thx jullie bijdragen :)
Ben vanmiddag bij de Mediamarkt geweest en heb me nog laten voorlichten.
Er werd door één van jullie een bedrag genoemd van rond de 100eu, maar die ik in gedachten heb
is die van rond de 240,00 euro. Blijf t geluid gaaf vinden.


Model is intussen wel aangepast, soort cylindervorm, wat het rondslingeren van het geluid ten goede zou komen.

Bluetooth idd nodig op mobiel en/of laptop/tablet. En appje.
 
De keus is uiteraard aan jou. Maar voor 240,00 euro heb je ook wat. Ik heb de Flip 4. Perfect voor in huis en op terras voor ongeveer 130 euro. Top kwaliteit. En ik kan hem zo in de douchebak leggen.:D
 
Ik heb intussen de reviews bekeken en ik zie wel dat keuze voor bewuste Bose een hele goeie keus is.
Verder zet ik hoe bluetooth activeren
er even in.

Ook voor mezelf, ter info. :) Kon het zo 123 niet op mijn laptop HP zien.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik nooit iets van Bose kopen daar ik nog steeds herinneringen hebben aan hun geluid uit de vorige eeuw. Daarbij vind ik de prijs van die dingen ontzettend hoog. Bovendien moet je er rekening mee houden dat wifi zenders zorgen dat je geluid behoorlijk aan kwaliteit inboet, een kabel is dus beter. En wat iemand al opmerkte je moet vaak naar stopcontact.
 
een kabel beter....met dab+ nee dat heb je niet goed.
Geluid is perfect vorige eeuw ben ik geboren maar ik word ouderpaar het geluid niet.
En alles wat draagbaar is heeft af en toe een stopcontact nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan