opmaak van blad kopieren naar nieuwe pagina bij ingeven pagina einde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eastw00d

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Berichten
118
hallo,

ik heb een formulier gemaakt voor werkzaamheden in een tuin bij te houden. Dit formulier moet per keer ingevuld worden. Als het 1ste formulier is ingevuld wil ik dmv een knop een pagina einde ingeven en de opmaak van dit formulier moet gekopieerd worden naar het 2de formulier.
Wie kan me verder helpen.

Bekijk bijlage Tuin.docxBekijk bijlage Tuin.docx

Edit: De door mij gebriuikte word versie is 2016
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet wat je bedoelt; er zit nauwelijks opmaak in je voorbeeld document, dus wat kan er dan aan opmaak gekopieerd worden?
 
Dat is dus wat anders dan de opmaak kopiëren. Overigens maakt dat het probleem er niet minder op... Word is een tekstverwerker, en dat betekent dat je in een document opbjecten (woorden) op een bepaalde plek hebt staan. Die plek is niet vastgespijkerd, dus het is erg lastig om dan tekst van een bepaalde plek te halen en die ergens anders, een plek die óók niet gedefinieerd is, weer neer te zetten. Ik zou van de elementen die je wilt kopiëren een bouwsteen of tekstfragment maken, en die invoegen op de plek waar je hem nodig hebt. Dat kan simpel door de gebruiker gedaan worden, al kun je daar natuurlijk ook een macro voor maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan