snelkopeling opennen op bepaald scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

superpeter

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
42
hallo allemaal

ik heb Windows 10 pro op men computer staan.
aan men computer hangen 4 monitoren
nu wil ik dat de snelkoppeling die op bureaublad bij monitor 1 ook daad werkelijk op monitor 1 worden ge open, en de snelkoppeling van monitor 2 op monitor 2 enz enz enz.
dus als ik op bureaublad en op bureaublad 2 een snelkoppeling naar word heb staan word dus ook op 1 word ge opent als ik op 1 er op klik en als ik op bureaublad 2 er op klik word ook op 2 word ge opent.
is dit op een of andere manier mogelijk en zo ja hoe en of met eventueel welk extra programma dit te regelen is?

groeten: peter
 
Ik begrijp het probleem niet. Heb zelf twee beeldschermen. Staat onder configuratie als: Deze beeldschermen uitbreiden. Ik heb dus één groot bureaublad. Het is altijd zo dat als ik een browser, document of wlm sluit op een bepaald beeldscherm deze de volgende keer op dat scherm geopend wordt. Dus het enigste wat ik hoef te doen als me dat niet bevalt het geopende document naar een ander scherm te slepen en dan opent zich dat document de volgende keer op dat beeldscherm. Ik heb het met Word e.a. getest en het werkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan