hoe kan het dat adobe weet dat mijn proefperiode voorbij is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nummer1

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2017
Berichten
16
hallo, ik vroeg me af hoe het kan dat adobe weet dat mijn proefperiode van muse voorbij is?
ik heb het namelijk een week gebruikt, daarna was de proefperiode voorbij en heb ik met een nieuw email adres een nieuw account gemaakt en kon ik het weer een week gebruiken. maar als ik nu dit opnieuw probeer heeft het programma het door en zegt hij dat me evaluatieperiode voorbij is? hoe kan het dat adobe dit nu wel registreert en die 2e keer niet? ik heb beide keren zowel de adobe creative cloud app als de muse app verwijderd en nu zelfs de cleaner gebruikt van adobe zelf om resten van mijn pc te verwijderen maar hoe kan het dat het programma nog steeds doorheeft dat mijn proefversie voorbij is als ik steeds de programmas verwijder en opnieuw download met een nieuw account? hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. zou iemand het antwoord op deze vraag weten?

alvast bedankt!
 
Misschien hebben ze stiekem jouw Windows ID uitgelezen....
 
Ik vermoed het ID die staat bij #configuratie scherm.. en dan #systeem. Daar staat een ID wrs afgeleid van de sleutel die je bij de installatie ingevuld hebt.
 
Software zal op basis van computer hardware id (uniek nummer van je systeem) geregistreerd staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan