FSInn werkt niet meer na update naar ver 1709

Status
Niet open voor verdere reacties.

srpchulp

Verenigingslid
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
4.524
Even een waarschuwing voor iedereen die nog op het punt staat windows 10 te upgraden naar versie 1709: maak eerst een systeemkopie, want er is een grote kans dat bepaalde zaken niet meer functioneren na de upgrade en dan is het heel fijn om de oude versie weer terug te kunnen zetten (en dan wel de upgrade uitzetten natuurlijk).

Zo kwam ik er vandaag achter dat de tool die multiplaying mogelijk maakt voor de flightsimulator, FSInn, niet meer werkt in versie 1709.
Van alles geprobeerd, maar FSInn connect niet meer met de multiplayer session server.

Vervolgens windows 10 versie 1703 teruggezet (met dank aan Easeus Todo backuptool) en toen werkte alles weer als vanouds.


Nu maar hopen dat er een software deskundige is die een bypass weet te ontwikkelen. Tot die tijd geen updates voor Windows meer voor mij.

PS. Ik zag toch al de toegevoegde waarde van ver 1709 niet, maar nu blijkt het zelfs een probleemveroorzaker te zijn
PS2: ik heb het probleem gemeld bij MS (niet dat ik daar veel van verwacht)
 
Laatst bewerkt:
De rollback kan ook zonder externe tools gelukkig (tenmiste meestal). De update is via de "update historie" en dan "update ongedaan maken"

Het "positieve" nieuws is dat MS blijkbaar op de hoogte is van het probleem en een oplossing belooft hebben over 2 weken. In hoeverre dat waargemaakt wordt en ook de problemen daadwerkelijk oplossen is natuurlijk een ander verhaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan