Browser Philips 49PUS6101

Status
Niet open voor verdere reacties.

dmmichael

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2011
Berichten
2
Dag iedereen,

Ik heb voor mijn bedrijf 5 TV's van Philips 49PUS6101 aangekocht en geïnstalleerd om simpelweg een webpagina van onze webserver te vertonen.
Deze webpagina wordt om de 100 seconden gerefreshed.
Ik ben er mij van bewust dat dit een commercieel model is maar aangezien deze website niet veel voorstelt (geen zware grafische beelden of veel code), dacht ik dat deze het wel gingen aankunnen.

De TV's draaien nu sinds een paar weken continu (24/24 en 7/7).
Nu heb ik gemerkt dat alle 5 TV's om de gemiddeld 2 dagen vastlopen. De webpagina wordt dan voor de helft weergegeven, reageert heel traag, kan geen links meer openen enz.

Zijn er toevallig nog andere alternatieven die gebruikt kunnen worden om de webpagina's te vertonen? Of heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!
 
Ik had gisteren al gebeld naar Philips maar ze kunnen mij niet helpen. Enkel de TV's terug naar fabrieksinstellingen brengen en terug proberen.
Via Coolblue hebben ze mij aangeraden om een Chromebit aan te sluiten. Ik ga deze oplossing eens uitproberen en zien wat er dan gebeurt.
 
Jammer dat het niet oploste. Toch vreemd voor deze moderne dure toestellen. Ben benieuwd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan