Super Hide IP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naughtygirl

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2009
Berichten
174
Is er iemand die verstand heeft van de software Super Hide IP? Ik wil nl. dat mijn IP niet te traceren is. Dat zou moeten kunnen via dit programmatje. Als ik het activeer, kan ik helaas niet meer internetten. Als ik bij de instellingen kijk in een willekeurige browser, maakt ie gebruik van proxy-instellingen. Als ik het vinkje weghaal, kan ik weer internetten.

Wat moet ik doen om het werkende te krijgen?
 
TOR of OpenVPN met goede host gebruiken. Getest en gecontroleerd door mensen die er echt verstand van hebben ipv een of ander random tooltje waar je geen idee van hebt wat het probeert te doen op je computer.
 
TOR is een internetbrowser toch? Wat is OpenVPN en hoe kan ik dat gebruiken/instellen?
 
TOR is een service waar ook een speciale browser voor is die je probeert te beschermen tegen trucs die mogelijk toch je echte IP laten zien. De browser is echter een extra service bovenop het TOR netwerk

OpenVPN (of VPN in het algemeen) is een service die je IP afschermt door het IP te gebruiken van de server waarmee je verbind.
 
Is zo'n VPN moeilijk om in te stellen? Ben ik hiermee volledig veilig? Ook als ik skype gebruik?
Heb je goede tutorial filmpjes om dit te installeren?
 
Heb je dan al een goede VPN-server gevonden om mee te verbinden?
 
mmm nee, waar kan ik die vinden? en welke zijn goed? Heb hier zero ervaring mee :)
 
Misschien is het raadzamer om te vertellen wat je plannen zijn, en waarom jij een connectie via een ander IP-adres wilt (een IP-adres kan je niet verbergen, wel veranderen).
Is het eenmalig of een blijvende situatie? En waarom wil je een ander IP-adres?
 
Ik wil niet dat de overheid kan zien wat ik allemaal doe op het internet, gaat ze niks aan. Het moet dus een blijvende situatie zijn. Ook voor mijn overige apparaten die verbonden zijn met mijn wifi.
Zo is mijn pc ook verbonden met cloudopslag, is dat dan ook meteen beveiligd, of blijft dat een opendeur?

Ik had al wel een filmpje gevonden op youtube, maar daar praten ze niet over een server.
https://www.youtube.com/watch?v=9EhxynBlgQs

Welke VPN-Server is de beste en is dit makkelijk in te stellen?
 
De sleepwet is nog neit van toepassing! ;)

Als je een VPN wilt, dan kan je het beste zoeken op Google naar een goede buitenlandse dienst die dat levert.
Ik zou dan in ieder geval geen Duitse nemen, want die zijn heel streng met auteursrechtelijk materiaal wat je downloadt.

Trek wel je portemonee een beetje open, want een goede gratis VPN is er niet.
Met OpenVPN praten ze ook niet over een server, want ik hoor alleen muziek. Ik zie wel dat ze verbinding maken met een buitenlandse server. ;)
Dus kijk het filmpje gerust nog eens goed af. Maar in mijn ogen is OpenVPN geen permanente oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet, maar ze kijken vast en zeker nu ook wel is stiekem mee! ;)

Waar moet ik precies op letten bij het vinden van een goede VPN-server?
Met Google kwam ik b.v. expressvpn.com tegen.
 
Ik zou een buitenlandse nemen, en daarbij goed de wetgevingen van die landen bestuderen.

Anyway, de overheid kijkt niet zomaar stiekem mee. Dat is echt dikke lariekoek... :)
Alleen als ze je ergens van verdenken.

Verder is expressvpn.com een goede!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan