Creators Herfst update probleem na slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

toscane12

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2008
Berichten
33
Goedenavond,

Gisteren is de laatste (herfst) update van Windows 10 Creators update geïnstalleerd.

Maar nu ervaar ik het probleem, dat bij opstarten uit de slaapstand, het scherm onleesbaar is. Het laat een soort van heel fijn rasterwerk zien.

Als ik mijn pc helemaal heb uitgezet doet dit probleem zich niet voor.....(gelukkig).

Mijn pc heeft een Intel Core i3-6100 processor, 8 GB DDR4 werkgeheugen en een Intel HD Graphics videokaart en is een half jaar geleden nieuw aangeschaft.

Heeft iemand misschien een oplossing?

Alvast heel hartelijk dank!
 
Heb je een foto/plaatje zodat je die hier neer kunt zetten?


Als ik mijn pc helemaal heb uitgezet doet dit probleem zich niet voor.....(gelukkig).
??? Als ik mijn pc uitzet dan heb ik geen beeld, wat bedoel je dus hier mee?
 
Creators herfst update probleem na slaapstand

Goedenavond Route 99.

Nee er staat niet: "Als ik mijn pc uitzet dan heb ik geen beeld",

Er staat : Als ik mijn pc helemaal heb uitgezet doet dit probleem zich niet voor.....(gelukkig). Dus het deel "heb ik geen beeld" dat u denkt te lezen, dat is niet juist.

Dus, als ik mijn pc opstart nadat deze helemaal is uitgezet, dus niet opstart vanuit slaapstand, dan krijg ik het normale startscherm te zien, zoals vanouds.

Hartelijke groet,

Toscane
 
Laatst bewerkt:
Dus, als ik mijn pc opstart nadat deze helemaal is uitgezet, dus niet opstart vanuit slaapstand, dan krijg ik het normale startscherm te zien, zoals vanouds.
Ok, nu een stuk duidelijker.
Mijn toevoeging was uiteraard niet correct sorry.
 
No problem. Ik had de betreffende zin, achteraf gezien, ook niet zo duidelijk gesteld. Nu hoop ik maar dat iemand mij op weg kan helpen......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan