SSD vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorism1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Berichten
128
Ha allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe SSD voor in mijn laptop. De huidige is (iets minder dan) 256GB, en dat word me toch te weinig. Daarom wil ik graag een nieuwe, grotere, er in zetten. Ik heb een korte zoektocht op alternate gedaan, en er zijn verschillende modellen en formaten. Hoe weet ik welk model ik moet hebben om in te bouwen in mijn laptop? Is er een manier om hier achter te komen zonder hem open te schroeven? Volgens CrystalDiskInfo heb ik nu een Samsung MZYLN256HCHP-000L2.

Alvast bedankt,

Joris
 
Heb je veel usb poorten overweeg ook een zeer kleine usb die bijna niet uit uw computer steekt.
dus je hebt meer ruimte en je kan snel naar een groter systeem nadien en goedkoper.
 
Laptop is vrij nieuw, en kan nog wel anderhalf jaar mee. Ik heb vooral ruimte tekort vanwege een dual boot configuratie, dus ik geef de voorkeur aan een ruimere SSD ipv een USB
 
Welke laptop heb je?
 
Ik zou voor € 12 meer deze 500 Gb Samsung kiezen, de voornaamste reden daarvoor is dat je voor dat bedrag 2 jaar langer garantie krijgt ( 5 jaar ) dan bij die Crucial ( 3 jaar ).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan