Windows Media Player werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb een ASUS Laptop I7 waarin plaats is voor twee HDD's maar er tot nu toe maar 1 HDD gebruikt werd.
Nu heb ik gisteren mijn C: schijf vervangen door een Samsung SSD. En de oude C: schijf (die ik geformatteerd heb) op de nog lege plaats gemonteerd.

Zonder EXTRA aangesloten USB-schijven, is de snelheid van die computer geweldig toegenomen, het lijkt wel een vliegtuig.
Maar als ik dus nog een EXTRA USB-schijf aansluit die vol zit met allerlei muziek, werkt mijn Windows Media Player niet meer (de computer hangt)
mijn verklaring is: dat de Muziek-Bibliotheken verwijzen naar die EXTRA USB schijf.
En die EXTRA USB-schijf heeft nu een andere drive letter (om reden dat die leeggemaakt oude C: schijf nu de drive letter heeft gekregen.

Nu mijn vraag kan de Windows Media Player weer zo gezet worden dat hij de Muziek (op de USB-schijven) weer ziet, en de computer dus niet meer "hangt"

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Hallo, Bij Computerbeheer > Schijfbeheer kan je in Windows schijfletters wijzigen. Geef de oude, nu bijgeplaatste harde schijf de letter E: Dan moet een aan te sluiten USB station de D: nemen als de eerst volgende vrije. Ik denk dat alles zo bij het oude blijft. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan