informatie mini pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
Ik wil graag meer weten over mini pc's
wat zijn de nadelen en wat zijn de voordelen

het zit namelijk zo een kennis van mij heeft maar een klein budget en is toe aan een nieuwe computer.

wat zijn de verwachtingen?

- mogelijkheid voor windows 10
- snel kunnen internetten
- minimaal 3 usb aansluitingen

heeft iemand voor mij misschien een aanrader voor een goeie maar niet al te dure mini pc?
 
Een mini-pc betekent overigens niet automatisch een "mini" prijs.
Moderne hardware is behoorlijk prijzig vandaag de dag, dat geldt evengoed voor het itx ( mini ) spul...
 
zoek je zoiets

letop geen harddisk....zelf gebruik ik erheen voor minimaal computergebruik.
Word en excel en internet zijn de dingen die ik gebruik.
Daarvoor is dit perfect.
Of zoek je een barbone
 
ik ben aan het zoeken voor een kennis van mij.. die zijn niet zo veel eisend want die doen de meeste dingen toch met hun telefoon..

voor hun is het van belang dat ze kunnen internetten, gebruik kunnen maken van een aantal programmatjes zoals office etc.. en mogelijkheid om te kunnen printen.
ze wilde ook graag een windows 10 systeem. Spelletjes spelen ze vaak op facebook..

Zo'n ASrock lijkt me ook wel een mooi apparaatje overigens..
maar goed ik heb er niet zo veel verstand van aangezien ik alleen maar met de big boys werk.. dus voordat ik dingen ga roepen moet ik eerst even wat info inwinnen.

budget liefste zo laag mogelijk, wat puppie opnoemt zijn wel een beetje de prijzen waar ik naar opzoek ben
 
Laatst bewerkt:
Daar komt dan nog wel een HDD bij...
Ik zou eens gaan kijken naar iets gebruikts...wellicht hier....?
 
zelf gebruik ik een nul met een usb sticker van 32 Gb is voor het opslaan van documenten voldoende.
De interne opslag is voor office voldoende.
Ook windows 10 staat hier op voor geïnstalleerd.
Internetten en word en excel voor mij ruim voldoende.
 
Laatst bewerkt:
ok, nou krijg ik te horen dat het allemaal niets uitmaakt.. me kennis komt met linkjes aanzetten van marktplaats.. ik vertrouw dat nooit zo echt een computer met 8gb geheugen en 500gb opslag voor 30 euro.. lijkt me erg ongeloofwaardig

het maakt ze niets uit zolang het maar windows 10 draait en de dingen kan die ik al eerder opnoemde.. budget ligt rond de 200 euro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan