Berichten van facebook-pagina op website tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
128
Wij hebben een website en een facebook-pagina. Nu is mij verteld dat het mogelijk moet zijn om de berichten van de facebookpagina in een venster op de websit te tonen.

De website wordt onderhouden met Joomla.

Vraag 1: Wie kent er een website waarop dat is toepast zodat ik kan zien hoe dat er uit ziet in de praktijk

Vraag 2: Wie kan mij uitleggen hoe ik dat op de website krijg met gebruik van Joomla?
 
Dit kan heel simpel.

Een bericht van je FB pagina als deze openbaar staat (alleen dan kan dit), kan je insluiten.
Dit kan echter alleen bij een zakelijke pagina.
Dat gaat zo:
Klik op de 3 puntjes in het bericht van de zakelijke pagina van FB. (rechtsboven)
Dan klik je op Insluiten.
Je krijgt een code te zien, kopieer en plak deze code in een post van je website. Je kan ook nog op geavanceerde instellingen klikken, dan km je op een pagina van FB zelf, waar je het een en ander nog kan aanpassen.

Bij een persoonlijke pagina kan je het op een andere manier doen.
Klik met je rechtermuisknop op de tijdstempel, bijvoorbeeld 2 uur geleden, of 10 minuten geleden. Kies vervolgens voor ‘koppelingslocatie kopiëren’.
Ga nu naar het Joomla-bericht waar je de Facebook-post wil embedden en zet het zojuist gekopieerde linkadres tussen [fbembed] en [/fbembed].

Ikzelf heb alleen ervaring met WP en ik heb dit uitgeprobeerd. Het is reuze handig.
Met mijn zakelijke pagina gaat het nog eenvoudiger door het bericht in te sluiten.

Lees het hier:
http://faceonline.nl/facebook/zo-plaats-facebook-bericht-op-website/
(zij geeft aan hoe het werkt met een zakelijke pagina).
 
Bedankt voor je reactie en uitleg feme98!

Dit betreft echter een enkel bericht.

Waar ik meer aan zit te denken is dat er op mijn website een blok staat waarin standaard alle berichten van facebook automatisch zichtbaar zijn. Heb je daar ook een mogelijkheid voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan