pc voorbereiden voor win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Hallo Helpmijers, ik heb hier een pc Qmotion.
Hij is z'n 5 jaar oud.
Ik wil win 10 erop installeren.
Ooit heeft hier op Helpmij een link gestaan met uitleg over, wat je moet doen voordat je win 10 installeert, :shocked:ik zie die link niet meer.
Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen om te voorkomen dan win 10 straks gaat crashen..............Alvast bedankt, groetjes Kalm
 
Vanwaar je bezorgdheid dat het zou crashen?
Voor het installeren vind er eerst een controle plaats of je systeem geschikt is voor Windows 10.
 
In heb pas nog voor mijn zus/zwager een 8 jaar oude pc voorzien van een Windows 10 installatie. Werkte best heel soepel nog. Was ik zelf ook nog wel een beetje over verbaasd dat het zo goed liep.
 
Als een image een brug te ver is, maak iig dan wel backups van de bestanden die je bewaren wilt.
Eigenlijk zou je die backups al moeten hebben, dan hoef je dat uiteraard niet meer te doen....:cool:
 
Pc

Hallo Helpmijers, ik heb win 10 niet op de Q motion pc kunnen installeren, rede te weinig Ram geheugen.
Mmmh.....Ram geheugen is dat duur? Is dat makkelijk in te plaatsen? Gaat de pc dan Jaren mee? Mhhhhh........:rolleyes:
 
Hallo Helpmijers, ik heb win 10 niet op de Q motion pc kunnen installeren, rede te weinig Ram geheugen.
Hoe kom je ineens aan die essentiële wetenschap?


Mmmh.....Ram geheugen is dat duur? Is dat makkelijk in te plaatsen? Gaat de pc dan Jaren mee? Mhhhhh........:rolleyes:
Messtal niet duur voor een 5j oude PC.
Als er verder niks mis mee is, en je internet/you tubed/mailt voornamelijk kan zo'n system makkelijk meer dan 10 j mee. Lees mijn ervaring boven van een 9 j oud systeem.
 
Laatst bewerkt:
Misschien wel handig hier even de specs van dat systeem te vermelden...
 
Pc

:D Tja wijsheid komt met de jaren he.......
O.k super bedankt ik ga voor meer geheugen. Waar vind ik de moederboard specificaties voor het kopen van de juiste Ram?
Alvast bedankt groetjes Kalm
 
:D Tja wijsheid komt met de jaren he.......
Ik vind dat je aan de lezers wel min of meer verplicht bent om even aan te geven hoe dat nu gekomen is.
Daar leren zij ook van.

En richting de helpers vind ik zelfs een zaak van goed fatsoen.......om het zo te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan