motorola moto G5plus android nougut bluetooth error met medisana bu550 connect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scintje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2017
Berichten
4
Beste
Heb mij begin oktober een Motorola moto G5 aangeschaft. Heel tevreden, buiten...
Nadien heb ik mij een Medisana BU550 Connect aangeschaft.
Reden van aanschaf van beide apparaten waren dat ze compatibel waren en dat ik niet teveel tijd verloor met telkens in een schriftje telkens mijn bloeddruk te noteren.
Nu heb ik die BD-meter dus thuis aangekrijgen, blijkt dat een bluetooth error te geven op vitadock+.

Vitadock+ op de telefoon erkent de gsm, maar dan krijg ik altijd na de meting als de gegevens worden verzonden via de "blauwe tand", dat er een fout optreed: bluetooth android nougat problem...
Okee... Naar de verkoper van de BD-meter mail en klantenreactie op zijn site gezet. Contacteer de fabrikant.
Goed, op een forum van Motorola de vraag gesteld, geen antwoord. Mail gestuurd: reset android. Heeft geen effect gehad.
Ik vraag wanneer komt dan een hogere update van Android uit omdat ik ergens een topic had gevonden dat dit de problemen zou oplossen: "weten we niet"...
BD-meter fabrikant stuurt hetzelfde: een down- of upgrade van Android, contacteer Vitadock+ eens.
Dit ook gedaan. Geen antwoord, klantensupport in het Duits, net zoals Medisana???

Wat kunnen jullie mij aanraden?
Heb al gedacht om de BD-meter terug te sturen en mijn centen terug te vragen. Maar heb ik daar wel recht op?
Weten jullie misschien een goede betrouwbare BD-meter waarvan de app wel deftig werkt en de bluetoothconnectie zodat die automatisch van toestel naar toestel de resultaten weergeeft?
Blijkbaar zijn de meeste BD-meters al 2-4jaar verouderd???

Grtjs en alvast bedankt.
Scintje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan