Adres invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Nieuwe PC met office 2007.
Als ik nu een adres invul moet ik dit volledig doen, waarom vindt hij dit niet (meer) zelf?
 
Je bedoelt waarschijnlijk dat je in Outlook 2007 een nieuw e-mailbericht aanmaakt en dan achter Aan: het e-mailadres begint te typen. Vroeger kreeg je dan al na het typen van 1 of 2 letters een lijst van e-mailadressen te zien, die je eerder had getypt.
Dat is namelijk de functie AutoAanvullen:
Met de functie AutoAanvullen worden suggesties weergegeven voor namen en e-mailadressen wanneer u deze typt. Deze suggesties zijn mogelijke overeenkomsten uit een lijst met namen en e-mailadressen die u eerder hebt ingevoerd. Deze lijst wordt ook wel de namenlijst voor AutoAanvullen genoemd.

Op je nieuwe pc heb je Office 2007 nieuw geïnstalleerd. Je hebt op die pc nog geen e-mailadressen ingevoerd (getypt achter Aan:). Dat betekent dat op die nieuwe pc de lijst AutoAanvullen nog leeg is en mettertijd gevuld zal worden.

De lijst AutoAanvullen wordt opgeslagen in een .nk2 bestand. Het schijnt mogelijk te zijn om het nk2 bestand van de oude pc over te zetten naar de nieuwe pc: https://support.office.com/nl-nl/ar...kopiëren-83558574-20dc-4c94-a531-25a42ec8e8f0
Ik heb daar zelf geen ervaring mee.
 
Heel duidelijk. Ik heb een en ander ingevuld en de 2e keer vond hij hem zelf.
Hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan