Barcode naar webform + submit+start camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

emiliwoe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2017
Berichten
1
Goedemiddag allemaal,

Ik zal mij kort voorstellen; ik ben emile, 25 jaar en ik loop stage als een soort allround ICT hulp binnen een bedrijf.

Ik loop stage bij een bedrijf en wil graag een goede indruk achter laten voor mijn extra punten en loop even vast op een javascript (ik werk als ict ondersteuning en heb verder niet tot nauwelijks verstand van javascript, iemand zei echter dat het niet heel moeilijk is vandaar dat ik het hier even vraag)

Op mijn werk heb ik sinds kort op de smartphones van 2 personeels leden de app 'scan2web' gekocht (https://berrywing.com/scan-to-web-app/).
Zij moeten af en toe wat barcodes scannen die dan automatisch uitgeboekt worden in het order systeem Navision.

Het doel is:
Wij hebben lokaal in het netwerk een soort dynamics based webpagina die je vanuit het interne netwerk kan laden. Hierin kom je na het inloggen uit op een hele simpele mobile pagina met 1 typveld waarin je een barcode scant die de getallen daarvan invoert in dat typveld.

De Scan2Web app laad deze pagina in zijn eigen ingebouwde browser en als je dus bij dat typveld bent en je op het barcode logo drukt, opent zich een soort ingebouwde camera app die barcode uitleest,ontcijfert,de getallen invoert én daarna automatisch submit/op enter drukt d.m.v. van een ingebouwd javascript. Hierna kun je gelijk de volgende barcode scannen omdat de webpagina na de submit gelijk weer opnieuw laad voor een volgende scan.

Nu werkt dit prima alleen moeten ze continu zelf met de hand op de scan button drukken die op het scherm staat. Dit is geen ramp maar soms moeten ze 30 barcodes achter elkaar doen en zou het iets meer vaart geven.

De vraag is dus: Ik kan na de scan een javascript uitvoeren. Kan iemand die wat meer kennis heeft van javascript dan ik eruit opmaken wat ik precies moet doen om het te laten werken?

Of weet iemand een andere app (al kost de app iets dat is geen probleem) die ditzelfde doet maar wel automatisch de scanner opnieuw start?

De hulppagina die ze me sturen is: http://berrywing.com/scantoweb/developer.aspx#javascriptadvanced daar staat veel informatie maar ik snap er weinig van.


Mocht iemand het kennen en met weinig moeite iets erop weten dan hoor ik dat graag.


Alvast bedankt voor het lezen! :)

Met vriendelijke groet,

Emile
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan