Outlook-mail loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janbaptist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2017
Berichten
3
Ik heb al geruime tijd een probleem met het toevoegen van adressen uit Contactpersonen aan de adresregels van een nieuwe email in Outlook 2010.
Ik selecteer in Contactpersonen meerdere mailadressen en voeg die toe aan CC of BCC van een nieuw geschreven mail. In 9 van de 10 gevallen stopt de mail er dan spontaan mee en in de helft van de gevallen zelfs het hele programma (waarna het spontaan weer opstart).
Office is al een keer helemaal opnieuw geïnstalleerd net als Windows 8.1 dat ik gebruik. Maar het probleem wordt niet verholpen. Herkent iemand dit?
 
Hartelijk dank. Ik heb beide opties geprobeerd, maar beide verhelpen het probleem niet. Helaas.
 
Office is al een keer opnieuw geïnstalleerd, net als Windows 8.1. Dat veranderde niets.
Ander profiel? Ga ik over denken wat dat voor consequenties kan hebben.
Inmiddels heeft op een ander forum iemand gesuggereerd om invoegtoepassingen uit te schakelen. Ik heb er een heleboel gevonden, waarvan ik het bestaan niet vermoedde. Een aantal daarvan heb ik uitgezet en zojuist is het mij gelukt om een grote hoeveelheid adressen, verspreid over 6 mails, iets toe te zenden. Normaal zou elke mail diverse keren vastlopen voor een verzending bij toeval lukte, maar nu is tijdens het werk aan die 6 mails het programma maar één keer ermee gestopt. We gaan dus vooruit. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan