flash player en opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwajong67

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
179
Hallo

Ik heb alles opnieuw op de pc gezet maar nu heb ik steeds problemen onder opara om flashplayer werkend te krijgen.
Ik installeer hem telkens maar dan werken de spellen op facebook niet die komen met een flash melding.
Hoe kan dit en beter nog wat is de oplossing?

Windows 7 64bits is mijn besturing
 
Ik ga wel weer kijken maar telkens installeer ik de laatste versie en er worden geen foutenbaan gegeven maar als ik de versie check dan wordt er geen flash versie gevonden
 
naar mijn weten heb ik de laatste versie van opera 49.0 er op gezet moet deze dan ook nog bij worden gewerkt?
 
het is ook vreemd ik heb dit nog nooit eerder gehad ik installeer de flashplayer dan krijg ik de melding sluit opera af dat doe ik en de installer gaat verder. als ik dan de browser weer opstart en ik controleer welke flashversie er op staat dan krijg ik de melding geen flashplayer
 
gedaan geen oplossing ik heb zelfs een andere harde schijf geplaatst en daar een schone windows op gezet en toen opera er op maar ook dan het zelfde probleem
 
als ik naar instellingen ga van opera en ik zoek op flash

dan heb ik maar 2 opties

* eerst vragen voordat websites toestemming krijgen om flash uit te voeren
* blokkeer het uitvoeren van flash op websites de eerste staat aan maar ik krijg geen vr
 
als ik zo google zou ik meer opties moeten hebben onder instellingen en flash
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan