Is er een Tweaker voor Scandisk SSD ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Is er een tweaker voor een Scandisk SSD (type Z33130RL) voorhanden ?

Of anders een algemene voor ieder type SSD?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Wat had je gedacht te "tweaken" dan want dat is mij een raadsel..:rolleyes:
 
Hallo Scrapheap

Ik zelf heb een Samsung SSD, daar wordt om die SSD te tweaken bijgeleverd SAMSUNG Magician 5.0.1
en in de computer van m'n vrouw zit een KINGSTON SSD en daar heb ik voor SSD Tweaker v.3.7.0

Dus als je hier nog nooit van gehoord hebt, begrijp ik niet hoe je me wilt helpen.
Ik denk dus dat ik die algemen SSD tweaker v.3.7.0. eerst eens probeer.

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Dingen vallen helemaal niet te tweaken maar je wordt door die tools voor de gek gehouden, Samsung kan b.v. de ram als extra buffer gebruiken en die Tweaktool houdt je voor de gek.
Vraag mij af waarom het zo belangrijk is, in die Sandisk ( geen Scandisk, das wat anders) is zo traag als dikke kippen****** door zijn verouderde controller.
 
Ik denk dat L.P. hierboven zojuist treffend antwoord heeft gegeven op mijn eerdere vraag aan jou....
Ik heb in mijn hoofd-systeem uitsluitend Samsung SSD en ondanks dat "Magician" merk ik eigenlijk geen prestatie-verschil als in "merkbare" verbetering....
Als die Sandisk niet snel genoeg is naar je zin had je een iets duurdere, snellere SSD moeten kopen..
 
Hallo

In # 2 wordt u gevraagd wat je wil tweaken van deze s.s.d. ...

Uw reaktie hierop in # 3 komt mij braaf gezegd ... heel "vreemd" over ...

Peter
 
Dus als je hier nog nooit van gehoord hebt, begrijp ik niet hoe je me wilt helpen.
Scrapheap is werkzaam in de waterbouw en beheerder van de Oosterscheldekering.;)

Dergelijke Toolboxen bevatten standaard zaken voor TRIM Optimizer, uitschakelen Defragmenteren, Superfetch/Prefetch, Readyboost, DIPM, Quik and Full Diagnostic Scan, Secure Erase etc.
 
Ik heb in mijn werkzame leven veel gedaan ( utiliteitsbouw, telecommunicatie, electrotechniek, electronica en transport / personenvervoer ) maar waterbouw behoort daar niet toe....:d
Dat was tenminste geen onderdeel van de opleiding MTS Elektrotechniek....:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan