• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkende Excel sheet werkend weergeven in Wordpress site

Status
Niet open voor verdere reacties.

NAC2015

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2015
Berichten
9
Hi allemaal,

Is het mogelijk om zonder te veel omwegen dit werkende rekenbestand van Excel te publiceren in een Wordpress website?
Het is dan de bedoeling dat de 6 velden nog in te vullen zijn door de bezoeker en dat de uitkomst zichtbaar wordt.Bekijk bijlage Gewichten tabel.xlsx

Groet Frank
 
Suggestie voor tabel:
 

Bijlagen

  • __Gewichten tabel.xlsx
    13,9 KB · Weergaven: 50
inderdaad eenvoudig

Dit is inderdaad een vereenvoudiging van de excel:), maar de vraag is hoe je deze file met dezelfde functie gebruik kan tonen in een Wordpress website, zodat mensen online die berekening kunnen maken.
 
Wat heb je zoal geprobeerd ?
En wat staat er in je Wordpress handleiding ?
 
Staat wel een tabel, maar geen rekenfunctie

Ik kan Excel knippen en plakken in een Wordpress pagina, maar dan krijg ik alleen een mooi tabel waar je niets kan invullen. De rekenfunctie is dan verdwenen.

De koppeling in Wordpress met excel wordt niet benoemd in de handleiding, maar er zijn vast mensen die een rekenfunctie weten toe te voegen.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2017-11-11 om 15.20.52.png
    Schermafbeelding 2017-11-11 om 15.20.52.png
    27,3 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Zo?
zipje, eerst uitpakken en dan Gewichten tabel openen.
Maar:
Hoe je het in Wordpress moeten krijgen, zo slim ben ik niet.:eek:
(ik denk dat in het Nederlands het zoiets moet zijn? (Ik heb er geen kaas van gehapt):rolleyes:)
 

Bijlagen

  • Gewichten.zip
    114,2 KB · Weergaven: 22
(off topic)
geen kaas van gegeten....
Sorry snb, dan heb ik het verkeerd voor.
-een hap uit de muur
-het is tijd om te happen
en zo heb ik er nog een paar
die zijn een broodje hap (sorry, een broodje aap):)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan