Chrome opent niet alle sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nellekuh

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Berichten
60
Laatst bewerkt:
Of zelfs herinstalleren.....
BTW: ik gebruik al jaren Opera, zelden een site probleem. Extensies van Chrome werken in principe ook hier.
Super stabiel. Zit standaard een simpele VPN op als je dat een keer nodig hebt. (geen vervanging voor een professionele VPN, maar het werkt wel)
 
Chrome is hier evenmin van de altijd weergegeven pagina's. Ik open dan eerst een andere site in het zelfde tabblad. Probeer in ieder geval een betere dns server. Zou een dns server niet werken dan krijg je daar een specifieke foutmelding over maar het kan ook wel eens zo zijn dat deze zijn taak niet goed uitvoert. Een dns server is de verkeersregelaar van het Internet. Soms doen providers een voorstel voor een dns server, je kan deze dan veranderen in een meer betrouwbare, zoals die van Google. Bekijk de video hier onder om te zien hoe de Google dns server wordt opgegeven. Of iemand kan kiezen voor een snellere dns server.

https://www.youtube.com/watch?v=YWz3vsUo7gA

Anders moet u maar meer in detail treden over de meldingen want deze zeggen iets over de internetverbinding dacht ik er uit te kunnen begrijpen.
 
Heb chrome voor de zekerheid opnieuw geinstalleerd, cache is leeg.
Als ik weer probleem heb, zal ik naar filmpje kijken.
Houd ik het probleem, lees je weer van me. Nu eerst kijken of het goed gaat

Bedankt voor de reacties!<
 
Helaas, nog steeds het probleem. Mijn man zit met de tablet en heeft geen problemen met wegvallend signaal.

Tekst op scherm:

Deze site is niet bereiekbaar

Het duurt te lang voordat <site> reageert
Probeer het volgende
controleer de verbinding
controleer de proxy en firewall
windows netwerkcontrole uitvoeren

Proxy gewijzigd in die van google, hielp niet
windows netwerkcontrole levert niets op
en inderdaad de verbinding is weg. Ik kan niet zien of alle netwerken niet gezien worden omdat het soms zo snel gaat..... dat het wel lukt

Oja er staat ERR-CONNeCTION_TIMED_OUT

Laptop draait op windows10,

Iemand een idee waarom de verbinding dus steeds even wegvalt?
 
  • Netwerkaart in Apparaatbeheer deinstalleren en laptop opnieuw opstarten, kaart hoort opnieuw herkend te worden.
  • Geïnfecteerd? Even checken met Malwarebytes?
 
Bedankt voor alle tips en verwijzigngen! Ik ga er mee aan de gang. En bij geen bericht: het gaat goed

:love: deze hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan