Brand software gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Ik ben opzoek naar een gratis brand programma wat goed en snel is voor Windows 10
 
Dag, Voor Ashampoo lees eerst dit: https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/ashampoo-burning-studio-free-cd-dvd-brander Er zijn wat beperkingen en er kunnen reclame en browserhelpers meegeleverd worden. Je moet aardig wat afvinkjes hiervoor weghalen. De gebruiker moet een account nemen en dus het e-mail adres opgeven.

De aangeraden CDBurnerXP is een programma dat je niet zou moeten willen missen. Bedenk dat de schijfjes te heet worden bij "snel." CDBurnerXP is denk ik de meest eenvoudige.
 
Bij CDBurnerXP heb je iig geen last van troep-software die mee komt.... als je het op hun site of via hun site download.
 
Bestanden op cd of dvd branden
Foto's, documenten en andere bestanden kopiëren naar cd of dvd is gemakkelijk. Je kunt dit gewoon vanuit de Verkenner doen, zonder dat je een apart brandprogramma nodig hebt.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar CDBurnerXP kan extra's bieden.
 
Klopt ook wel, alleen de spyware open candy daar moet hij toch even op letten. Ik ben niet zo kapot van derden partijen.
 
Heb de fie van de site zelf gescanned met Malwarebytes... ok.
Ook mijn virusscanner en een 10-tal online virusscanners geven geen probleem aan.
 
Open Candy werd lange tijd geleden meegeleverd.
Wanneer je bovenaan de pagina het menu Downloads gebruikt dan krijg je een lijst van de beschikbare downloads, hierin stond mét en zonder Open Candy, zoals te zien is op deze pagina hierover: http://notestoneunturned.blogspot.nl/2012/12/how-to-install-cdburnerxp-and-winscp.html

Nu staat er alleen: met of zonder installCore. Wikipedia schrijft dit: The program allows those using it for distribution to include monetization by advertisements, charging for installation, etc. Het is een platform voor allerlei toepassingen.

Open candy is voor ontwikkelaars van advertentie mogelijkheden. Dit is niet iets waar je blij van wordt. Bedankt voor de aanvulling om de weg er omheen te nemen. Er is ook een portable versie.

https://cdburnerxp.se/nl/download
 
Dat klopt helemaal wat je schrijft. En idd het blijft altijd listig als je even niet oplet en rotzooi meeneemt. :thumb:

Ik zeg zo vaak,........ download alleen van officiele sites, weg met die prul rommel.
 
Ik scan alles wat binnenkomt met mijn eigen virusscanner (zover dat al niet automatisch gebeurt) en met Malwarebytes en ik upload het naar de Jotti malware site. Er zitten daar een paar (dezelfde) scanners bij die echt regelmatig "false positives" geven, oa ClamAV is er berucht om en DrWeb.
Omdat die er bekend om staan, en de andere, vaak zeker bekende scanners, het bestand dan wel goedkeuren, gebruik ik het bestand.
Toch met enige regelmaat upload ik bestanden die niet door Malwarebytes als NOK gezien worden, maar wel door meerdere scanners van Jotti. Die bestanden gebruik ik dan nooit, hoe veel moois ze dan ook beloven wat je met zo'n tool kunt.
Ik heb dan ook echt noot last (tot nu toe) gehad van virussen, trojans, pop-up-toestanden etc.
Het is nooit 100% waterdicht. Je zag het in 2012, met een besmetting die anderen kregen agv een bezoek aan nu.nl en en sbs6 en nog een paar grote sites. Ik zou niet weten of Malwarebytes daar 100% bescherming tegen geeft. Denk van niet..... alles is max 99.99999....% veiligheid, 100% veiligheid bestaat niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan