• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ritch

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2015
Berichten
15
Hallo,

vraagje


ik heb een bestandje waar ik de uren in wil bij houden over een heel jaar van meerdere mensen, ik tel de uren die de mensen maken op door middel van som en in een volgende cel zet ik de contracturen die de mensen hebben(allemaal verschillend).

nu wil ik dat wanneer als de uren lager zijn dan de contracturen de cel van de contracturen rood kleurt en als ze gelijk of meer uren hebben dan groen kleurt.
dat krijg ik dus voor elkaar met voorwaardelijke opmaak maar ik wil dit bijhouden voor een heel jaar, moet ik dan elke keer de formule opnieuw intypen want met slepen krijg ik verkeerde waardes.


heb een voorbeeldje toegevoegd.

B.V.D.

Gr. Richard.
 

Bijlagen

  • voorbeeld uren.xlsx
    10,2 KB · Weergaven: 21
Probleem is dat je VO telkens maar op 1 cel van toepassing verklaart... Beter is om een formule op een bereik los te laten.
 

Bijlagen

  • voorbeeld uren (AC).xlsx
    9,9 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
dank voor je snelle reactie maar VO zegt mij zo niks zou je dat met een voorbeeld duidelijk kunnen maken?

sorry zag je voorbeeld te laat.

ga het even uitzoeken.

wat bedoel je met VO?

Gr. Richard.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan