• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

MINIF MAXIF XL-2016 niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

VenA

Inventaris
Lid geworden
2 mrt 2013
Berichten
17.103
Volgens mij zijn er vanaf Xl-2013 oa de functies MINIF() en MAXIF() toegevoegd. Zijn deze functies er in XL-2016 weer uitgehaald want ik kan ze niet vinden?

min.PNG

De versie lijkt mij up to date
Office.PNG

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
 
Geen idee. In de Nederlandse versie zie ik in Office 2016 wel dit:
MIN.ALS.jpg
En hetzelfde voor MAX.
 
Ik lees dat het beschikbaar is in: Excel 2016 for Office 365 or later.
 
Dank beiden voor het reageren. Ook met het Nederlandse taalpakketje en na een herstart van alles krijg ik de functies niet te zien. Ook het herstellen van de installatie gaf geen verbetering. Heb ik een keer een gekochte versie en dan werkt het niet volledig.:d
 
Had ik vandaag met een officieel gekocht spel op een DVD. Niet aan de praat te krijgen. Toen maar via een torrent binnen gehaald.
Die werkt zonder enig probleem :rolleyes:
 
Gebruik zelfde versie, (engels) heb wel MINIFS en MAXIFS
 
Net even gekeken in mijn Engelse versie en daar heb ik ze ook.
 
MIN.ALS.VOORWAARDEN, functie

Van toepassing op: Excel 2016 Excel 2016 voor Mac Excel Online Excel voor iPad Meer...

In dit artikel worden de syntaxis en het gebruik beschreven van MIN.ALS.VOORWAARDEN, een van de statistische functies in Excel.

OPMERKING : Deze functie is alleen beschikbaar als u een Office 365-abonnement hebt. Controleer in dat geval of u de nieuwste versie van Office hebt.

https://support.office.com/nl-nl/article/MIN-ALS-VOORWAARDEN-functie-6ca1ddaa-079b-4e74-80cc-72eef32e6599
 
@lommer, dat is in ieder geval een verklaring.

@allen, bedankt voor de reacties.
 
Office als MSI gekocht (perpetual license) is en blijft qua functionaliteit in de staat zoals je hem kocht. Office 2016 als onderdeel van een 365 abonnement krijgt regelmatig nieuwe functionaliteit. Wanneer je dat krijgt hangt dan weer af van op welke update channel je zit. Deferred, standard, insider slow, insider fast, ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan