Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 76

Onderwerp: hoe upload je wordpress files naar je hostserver?

Naar de map /public_html moet je alle inhoud slepen.

Senior Member Spocky's avatar
    Quote Origineel gepost door damnsharp Bekijk Bericht
    zoals ik al schreef alle bestanden die in het mapje WordPress staan uploaden naar public_html
    aha okey .... zal ik doen!
    de beste antivirus ben jezelf, leer voorzichtig te zijn waar je surft en wat je installeert

kan ik een hele map doorslepen naar publiek of moet ik eerst die map open doen en alles sellecteren en daarna slepen naar de public_html file?
    de beste antivirus ben jezelf, leer voorzichtig te zijn waar je surft en wat je installeert

Als dat gedaan is moet je even de gegevens van je MySQL/MariaDB database opzoeken.

Heb je deze van je hosting gekregen? Zo niet, kan je in een controle-paneel bij je hosting hopelijk een MySQL/MariaDB database aanmaken.

Quote Origineel gepost door Spocky Bekijk Bericht
    kan ik een hele map doorslepen naar publiek of moet ik eerst die map open doen en alles sellecteren en daarna slepen naar de public_html file?
    Ik zou als ik jouw was alle inhoud in je lokale map gewoon naar de map public_html slepen.
    Je moet ook sub-mappen gewoon kunnen slepen, dus, probeer het eens...

De map/bestandstructuur moet op beide plekken uiteindelijk overeenkomen.

Dus alles met een sleepbeweging selecteren, en dan slepen naar de Remote Site, in je /public_html
    Laatst aangepast door PHP4U : 14 november 2017 om 12:54

okey ik zal dit later gaan doen want ik moet gaan werken ... slukes mannen

Oke! Succes!
    Meld je maar weer als je weer klaar voor zit voor deel twee.

ik heb via e-mail van mijn hostserver dit meegekregen over MySQL database : In uw controlepaneel (cPanel) kan U alles zelf instellen, van email tot MySQL databases. Een uitgebreide handleiding over cPanel vind U op : http://www.cpanel.net/docs/cp/
    ik heb ook een bericht gekregen dat Wordpress niet werkt op mijn account omdat ik eerst moet upgraden naar zilver-account, nu heb ik brons-account ... (Beste

Een MySQL database aanmaken kan pas vanaf het Zilver pakket, een upgrade is dus eerst nodig. We kunnen u daarnaast probleemloos uitleggen hoe u een database aanmaakt voor gebruik met Wordpress.
    )

Upgraden dus!

Of overstappen naar een andere hosting, want ik heb eigenlijk al in geen tijden meer een hosting gezien die vanaf het goedkoopste pakket geen databases aanbood, het is bijna gewoon standaard wat je al krijgt. Al is het maar 1 database.
    Qua prijzen en aanbod lijken zij niet echt meer met de tijd mee te gaan, en lijken ze nog een beetje in de jaren 2010 rond te hangen.

Als ik hier kijk, heb je al voor de helft van de prijs al een pakket met één of meer databases:
    https://www.versio.nl/webhosting-belgie
    https://www.easyhost.be/nl/
    En zo voorts:
    http://www.webhostingtop10.be/
    Laatst aangepast door PHP4U : 14 november 2017 om 23:40

okey ik begrijp het, welke zou je me aanbieden van hostserver die goedkoop is en toch alles heeft?

Quote Origineel gepost door PHP4U Bekijk Bericht
    Upgraden dus!

Of overstappen naar een andere hosting, want ik heb eigenlijk al in geen tijden meer een hosting gezien die vanaf het goedkoopste pakket geen databases aanbood, het is bijna gewoon standaard wat je al krijgt. Al is het maar 1 database.
    Qua prijzen en aanbod lijken zij niet echt meer met de tijd mee te gaan, en lijken ze nog een beetje in de jaren 2010 rond te hangen.

Als ik hier kijk, heb je al voor de helft van de prijs al een pakket met één of meer databases:
    https://www.versio.nl/webhosting-belgie
    https://www.easyhost.be/nl/
    En zo voorts:
    http://www.webhostingtop10.be/
    ohja nu zie ik het, sorry ik had het niet gezien

Versio, Easyhost, Antagonist en Argeweb zijn zeker aanraders.
    Bij de meesten is er zelfs een druk-knop om direct Wordpress te installeren.
    Laatst aangepast door PHP4U : 14 november 2017 om 23:49

ik ga voor "Versio Starters ", die is het goedkoopste en heeft alles kwa webhosting

Quote Origineel gepost door Spocky Bekijk Bericht
    ik ga voor "Versio Starters ", die is het goedkoopste en heeft alles kwa webhosting
    Mooie keuze!

Tijd om de boel bij Alfa op te zeggen en de domein over te verhuizen.

Inderdaad!

okey mannen, hier ben ik weer en heb een nieuwe hostserver aangesproken, ik heb een nieuwe domeinnaam en hosting ... wat moet ik nu verder doen om WordPress te installeren op deze nieuwe hostserver ?
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Schermafbeelding 2017-11-15 om 09.56.47.png‎
Bekeken: 3
Grootte:  278,1 KB  

Met een druk op de knop installeren, op het scherm waar je naar kijkt.

ik heb op de WordPress icoon gedrukt en krijg nu dit te zien :

Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Schermafbeelding 2017-11-15 om 10.48.25.png
Bekeken: 5
Grootte:  269,2 KB

wat moet ik nu verder doen?

Gewoon, doorklikken en kijken tot hoever je komt.

WordPress is geinstalleerd, maar hoe en waar maak ik nu mijn website aan? waar kan ik een pagina maken?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren