hoe upload je wordpress files naar je hostserver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijlage is stuk?

Als je domein klopt, en je locatie naar public_html verwijst, en jij je admin inlog weet. Dan moet alles prima werken.
 
Laatst bewerkt:
Als je domein klopt, en je locatie naar public_html verwijst, en jij je admin inlog weet. Dan moet alles prima werken.
 
Als je domein klopt, en je locatie naar public_html verwijst, en jij je admin inlog weet. Dan moet alles prima werken.

tja dat had ik ook zo gedaan, want er is het een en ander veranderd met de huidige setup voor wordpress tegen een half jaar geleden ,want als ik naar youtube zoek over wordpress gaat er een paar dingen anders aantoe dan nu..
 
Ja, elke maand verschijnt er wel een update, en bijna elk kwartaal is er een grote update waarin er een hoop verandert.
Maar op YouTube kan je ook filteren op periode, dus gedateerde uitlegfilmpjes kan je wegfilteren.

Onthoud wel dat de installatie via DirectAdmin anders is dan je Wordpress normaal installeert.
 
Laatst bewerkt:
PHP4U het is inorde! ik ben gaan kijken naar mijn website domein en mijn testsite staat er nu op!
ook kan ik nu inloggen op mijn directadmin page ;)
erg bedankt voor alle hulp die jij en andere me gegeven heeft ...
super content nu :thumb::D
 
Je bedoelt je wordpress dashboard?

DirectAdmin is voor je hostingzaken. ;)
 
als ik nog vragen heb kom ik weer naar hier .... bedankt nog is allemaal ;)
 
Fijn dat het verder gelukt is, als er verder vragen zijn horen we het wel.
Het beste is als je dan een nieuw topic aanmaakt omdat je de boel inmiddels geüploadt hebt.
 
Nogmaals, je had de handleiding kunnen lezen.
Daar staat stap voor stap in hoe je WP kan installeren.

Ook staat erin hoe je in het dashboard dingen kan doen.
En op internet zijn andere gratis handleidingen te vinden. Het beste is dat je je ook zelf gaat inlezen en gaat zoeken hoe iets werkt. Daar leer je meer van dan dat alles voor gekauwd wordt.

Succes.
 
Nogmaals, je had de handleiding kunnen lezen.
Daar staat stap voor stap in hoe je WP kan installeren.

Ook staat erin hoe je in het dashboard dingen kan doen.
En op internet zijn andere gratis handleidingen te vinden. Het beste is dat je je ook zelf gaat inlezen en gaat zoeken hoe iets werkt. Daar leer je meer van dan dat alles voor gekauwd wordt.

Succes.


Dank u Femke,ik had het gelezen een deel maar heb toch nog hulp nodig hoor :)
 
Als je specifieke vragen over Wordpress hebt, waar je niet uit komt. Dan kan je een nieuw topic aanmaken. Dat lijkt mij het beste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan