Soort aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clarithn

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2017
Berichten
10
Hallo,

IMG_1568.JPGIk heb laatst een computer gekocht. Helaas heeft die geen HDMI aansluiting dus moest ik de andere porten gebruiken.
Nou zit er op de computer een port die ik kan gebruiken maar de 1010A port heb ik geen kabel voor. Ik weet ook niet
wat voor soort kabel het zou moeten zijn. Weet een van jullie welke kabel ik hier voor nodig heb? En mocht het niks
met beeld te maken hebben hoe ik er alsnog voor kan zorgen dat ik 2 beeldscharmen kan gebruiken?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Clarithn
 
Waar is de info?
Merk en type PC b.v
Vermoed dat hier geen helderzienden aanwezig zijn.

Naja het gaat om die groen/blauwe import waar 1010A bij staat. het is eentje met 4 aan de onder kant en 5 boven. Ik wil graag weten wat voor soort import dat is.
Het is ook zo dat je daar van die uitstekende puntjes bij hebt maar normaal heb je juist van die gaatjes waar die puntjes in moeten.
 
IOIOA is een seriele poort. Dit is niet bestemd voor beeldschermen en (door de komst van USB) wat verouderd, zelden nog gebruikt...

Meerdere schermen aansluiten kan via de vaak aanwezige DVI poort (wit met 24 gaatjes en een streepje), VGA splitter, DVI splitter (beide geven op beide monitoren hetzelfde beeld).
Er zijn USB-naar VGA adapters. De goedkopere hebben meestal slechte beeldkwaliteit. Kijk voor aanschaf vooral naar reviews van kopers.

Je kunt er ook voor kiezen een extra videokaart te plaatsen, beide schermen hebben zo perfecte kwaliteit en er is dan veel keuze in wat je op welk scherm wil zien.

De producten zijn overigens op de grotere webwinkels te vinden.
Suc6
 
IOIOA is een seriele poort. Dit is niet bestemd voor beeldschermen en (door de komst van USB) wat verouderd, zelden nog gebruikt...

Meerdere schermen aansluiten kan via de vaak aanwezige DVI poort (wit met 24 gaatjes en een streepje), VGA splitter, DVI splitter (beide geven op beide monitoren hetzelfde beeld).
Er zijn USB-naar VGA adapters. De goedkopere hebben meestal slechte beeldkwaliteit. Kijk voor aanschaf vooral naar reviews van kopers.

Je kunt er ook voor kiezen een extra videokaart te plaatsen, beide schermen hebben zo perfecte kwaliteit en er is dan veel keuze in wat je op welk scherm wil zien.

De producten zijn overigens op de grotere webwinkels te vinden.
Suc6

Ik zou dus ook een hdmi naar usb kabel kunnen kopen? De USB dan in de PC en de hdmi in het beeld?
 
Ja hoor. volgens google kan dat, zoek naar "usb naar hdmi"
 
Volgens mij zit er op de foto, onder die IOIOA poort, een VGA aansluiting.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zit er op de foto, onder die IOIOA poort, een VGA aansluiting.

Ja daar zit 1 vga aansluiting maar ik heb 2 monitoren. En om mijn 2de ook aan te kunnen sluiten heb ik een ander soort kabel nodig van usb naar HDMI of naar VGA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan