• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Macro toevoegen aan lint Excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.660
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Dat zou moeten kunnen volgens internet maar de macro staat niet in de linker kolom. Hij staat onder VBAProject Modules 1
Alfabetisch Gecategoriseerd
(Name) Module1
 
Dat zou zo moeten lukken:
Lint.JPG
 
Bedankt. Hij stond niet in de linker kolom omdat macro's waren uitgeschakeld. Hoe kom ik van die privacy melding af bij het opslaan als macro's zijn ingeschakeld?
 
Ik heb geen idee over welke privacy melding je het hebt.
Laat die hier eens zien.
 
Hoe kom ik van die privacy melding af bij het opslaan als macro's zijn ingeschakeld?

Dat regels in vertrouwenscentrum, bereikbaar via Bestand > Opties > Vertrouwenscentrum
 
Bedankt, is duidelijk. Deze melding heeft betrekking op > Voorbereiden > Controleren > en dan kan de controle Verborgen rijen en kolommen niet opschonen. Vreemd is dat onder Eigenschappen van het document nu een naam staat en onder Opties is onbekend ingevuld onder auteur. Maak niet uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan