Back-up gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Bij Start heb ik bij instellingen een Back-up op een externe harde schijf gezet. Nu zie ik daar staan "WindowsImageBacup" staan.
Mijn vraag, wat staat er allemaal in de Back-up?
 
Macrium ken ik niet, maar AOMEI en EaseUS Todo Backup zijn vrij eenvoudig te begrijpen programma's en je weet wat je doet.

Bij Start heb ik bij instellingen een Back-up op een externe harde schijf gezet. Nu zie ik daar staan "WindowsImageBacup" staan. Mijn vraag, wat staat er allemaal in de Back-up?

Dat roept nu al vragen op en je hoeft nog niet eens te herstellen. Mijn advies is daar studie van te maken of snel te stoppen. Een back-up is niets waard als je niet weet wat je hebt gedaan en niet herstellen kunt. Doe dan voor de zekerheid ook de klassieke manier en maak wat reservekopieën.

Bovenstaand programma's die wel snel te leren en te testen zijn. Stap voor stap laten ze zien wat je aan het doen bent.
 
Dat is een werkwijze die jij begrijpt en zelf moet vaststellen. Ik heb geen W10 en mijn ervaringen met Windows back-up in het algemeen zijn slecht. Wil je herstellen dan is er plotseling vaak wat aan de hand. M.a.w. back-up is waardeloos. Download nou eens Todo Back-up freeware en bekijk eens wat screenshots en lees wat in de handleiding dan zie je hoe eenvoudig het is en begin je met een proef back-up te maken of met de Wizard die een volledige systeem wil maken. Door doen krijg je ervaring.
 
Net thuis. Programma "Aomei" gedownload morgen proberen.
"Todo Backup Free" (nog) niet gelukt, ik kwam steeds op de betaalde versie uit.
Bedankt.
 
Klopt sorry, je kwam in een scherm met nogal prominent "kopen". Nu binnen gehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan