AMD Catalyst Control Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
325
Alleerst dit: ik hoop dat ik met mijn vraag bij het goede forum zit.
Situatie: mijn pc heeft vandaag windows 10 versie 1709 geinstalleerd.
Ik loop tegen het volgende aan. In de vorige versie had ik de functie 'nachtlamp' geactiveerd. Ik merk nu dat dat niet meer kan in de nieuwe versie. Ik krijg bij het zoeken naar een "opening" het volgende bericht te zien: AMD Catalyst Control Center kan niet worden gestart. Er zijn momenteel geen instellingen geconfigureerd kunnen worden met AMD Catalyst Center.
De vraag aan u wordt dan natuurlijk: Waar vind ik deze instellingen?
Kan iemand mij daarbij helpen.
Alvast bedankt
 
Dag, Wanneer het nieuwe stuurprogramma niet bevalt dan kan je de oude situatie herstellen door terug te gaan naar een systeemherstelpunt of, wanneer dit niet lukt of meer gevolgen heeft, de driver en het nieuwe stuurprogramma gewoon te verwijderen via Programma's en onderdelen en Apparaatbeheer > Eigenschappen en dan de vorige versie te downloaden en te installeren.

Vervolgens zal je in Windows updates de instelling Ook zoeken naar nieuwe versies van drivers ongedaan moeten maken. Standaard staat dit ingeschakeld. Ik heb geen Windows 10, ga naar de betreffende onderdelen met Help.
 
Dank voor de reacties.
Ik denk dat ik op Lange Pier moet antwoorden met dat de beeldschermadapter een AMD Radeon HD5450 is.
Op de tweede reactie antwoord ik nog even met: dat kan later altijd nog
 
succes

Lange Pier, ik heb je aanwijzingen gevolgd en datgene wat ik wilde is daardoor gelukt.
Hartelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan