Schone installatie op HP laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Repareer je comp, link werkt prima, denk dat je zelf aan het doodgaan bent.

De link werkt inderdaad niet in bovenstaande afbeelding.

Overigens reageren kan wel op een normale manier, zoiets is niet de bedoeling.
 
Laatst bewerkt:
Ach, die link van mij werkt gewoon, die in de quote niet.
Sommige gebruikers willen alleen maar zeuren.
Probleem was allang opgelost.
 
Laatst bewerkt:
De link werkt inderdaad van lange Pier, was op het verkeerde been gezet. Drukte op een link die niet werkte inderdaad.
 
Dus als je per ongeluk op een link van de TS klikt die hem verkeerd gepast heeft, wat ik niet gezien had (>>1000x sorry hoor dat ik dat allemaal niet gezien heb... errug he :eek:).... mag vervolgens iemand anders je hier nog steeds voor doodgaan verklaren?

Aha zo werkt dat bij sommigen? En een zwakke reactie van de mod, excusez moi le mot, het blijft er nog staan ook, eruit knippen was beter geweest imho.
Bij wie is er nu wat mis mee? Wel een heel erg kort lontje, en dan houd ik het nog heel netjes.

Misschien is dit een betere benadering:
Mensen die zoiets schrijven, weten niet altijd wat ze schrijven en wat voor een impact het op een ander heeft.
Stoppen met zoiets, zelfs als het geschreven is onder het mom van een sardonische benadering.... is even moeilijk als het veranderen van welke andere slechte gewoonte dan ook. Het vraagt veel oefeningen, zelf-discipline, veel tijd en ook steun van anderen en je moet verlangen om aan jezelf te werken. Niet alleen door het onder controle houden van je taal, maar ook van jouw emoties waardoor je dit opschrijft. Van de anderen vergt het geduld, dat is ook belangrijk.

Ik heb wel geduld.

Sterkte ermee, Lange Pier .:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan