Herstellen foto's/videos Samsung Galaxy S7 Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

UncreatedKoen

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
51
Goedemiddag iedereen,

Ik had een vraag en misschien kunnen jullie mij helpen.

Afgelopen vrijdag ben ik bij een concert geweest en heb ik foto's/video's gemaakt. Nu is de zaterdag mijn telefoon van slag geraakt en ben ik helaas alles kwijt geraakt. Hier baal ik nu van en wil ik dit uiteraard alles terug proberen te halen. Nu heb ik al geprobeerd met DiskDigger het terug te halen maar dit ziet mijn telefoon niet en als ik de app op mijn telefoon zet dan geeft hij aan dat ik mijn telefoon geroot moet hebben.

Ik heb een Samsung Galaxy S7 Edge met Android Versie 7.0 erop en niet geroot en het liefste wil ik dat ook niet. Als het echt moet sta ik er wel voor open als er maar duidelijk uitleg voor gegeven wordt.

De foto's/video's waren opgeslagen op mijn interne geheugen en niet op een SD Kaart.

Ik hoop heel erg dat jullie mij kunnen helpen. Het mag eventueel geld kosten als het maar niet te erg is uiteraard.
 
Heb je niet de Samsung Cloud / Google Gloud aangezet?
In dat geval kan je ze zo terug krijgen.
 
Zover ik weet niet. Waar zou ik dat kunnen vinden? En als dat niet het geval zou zijn. Wat zou ik dan nog kunnen doen?
 
Instellingen > Cloud & Accounts > Backup & Herstel

Instellingen > Cloud & Accounts > Samsung Cloud
 
Laatst bewerkt:
Instellingen > Cloud & Accounts > Backup & Herstel

Instellingen > Cloud & Accounts > Samsung Cloud

Samsung Cloud heeft helaas een backup gemaakt vanaf de 15e en het concert was de 17e. Die kan dus helaas niet. Ik zie bij Instellingen wel dat Google ook back ups maakt. Hoe kan ik die benaderen?Screenshot_20171119-172313.png
 
Dan vrees ik dat je je telefoon moet rooten.
En dan nog moet hopen dat je de data terugkrijgt.

Probeer KingRoot eens.
 
Dan vrees ik dat je je telefoon moet rooten.
En dan nog moet hopen dat je de data terugkrijgt.

Probeer KingRoot eens.

Dat heb ik al geprobeerd inderdaad maar dan geeft hij aan failed bij 100%. Geen idee hoe dat komt. Zie op mijn telefoon dan een metertje lopen van 0 naar 100% maar dan bij 100% geeft hij een failed root error aan met een sad smiley. Weet je misschien waar dat door zou kunnen?
 
Probeer bij de settings de KingRoot cache te wissen, en probeer opnieuw.
 
Probeer bij de settings de KingRoot cache te wissen, en probeer opnieuw.

Goedemorgen,

Heb zojuist geprobeerd mijn telefoon te rooten met KingRoot. Ik krijg alleen de volgende melding steeds te zien na 18%.

Screenshot_20171120-090126.png

Nu heb ik Purify ook geinstalleerd maar kan niet echt specifiek vinden wat ik moet doen binnen deze app.

(EDIT: Uiteindelijk de Purify app redelijk onder de knie en kan dus door maar nu bij 25% gaf hij de melding dat de internet verbinding niet correct is. Heeft dit te maken dat ik eventueel op het werk zit en er een blokkade op zit of iets anders? Erna weer geprobeerd te rooten maar kreeg weer de melding zoals hierboven vermeld staat alleen dan bij 25% ipv 18%)
 
Laatst bewerkt:
Na meermaals een poging gegeven te hebben ben ik tot en met 29% gekomen maximaal. Erna geeft mijn telefoon de error zoals hierboven vermeld staat. Zou het eventueel beter werken als ik het via een computer zou doen i.p.v. de app of heeft dit geen verdere effect?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan