Blogger: nieuwe pagina toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.896
Lukt blijkbaar niet om een nieuwe pagina toe te voegen - waar dit eerder wel ok was.

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Heb betreffende pagina bijgewerkt en het is nu dus niet meer mogelijk om deze te publiceren.

Verneem graag suggesties etc..
 
Wat lukt er niet, en wat gebeurt er?
 
Hi PHPFU, ik ga na 'pagina's' - hier staat betreffende pagina bij.

Vervolgens vink ik hem aan en ga naar 'publish' (ik heb deze pagina al eerder gepubliceerd gehad, maar andere template > denk nu ineens dat dit de oorzaak zou kunnen zijn, wat denken jullie?)

Dan.. gebeurt er niets.

@ manamana: die pagina heb ik idd bestudeerd maar leidde niet tot een oplossing.
 
Net nieuwe pagina aangemaakt en inhoud oude hiernaartoe gekopiëerd. Weer gepubliceerd. Maar ook weer nergens te zien.
 
Niet vervelend bedoeld, maar Blogger is een externe dienst. Heb je hun al benaderd?
 
Niet vervelend bedoeld, maar Blogger is een externe dienst. Heb je hun al benaderd?

Helemaal niet vervelend hoor ;-) Heb wel eens een vraag neergelegd op hun forum, ook prima antwoorden. Maar bij dit probleem dacht ik: laat ik het eens bij Helpmij proberen.
Vorige probleem (opmaak) had ook met de nieuwe template te maken, vandaar.
 
Bij mij lukt het wel. Dit is het en niet anders,.

Aan de slag gaan met Blogger moet je o.a. dit hebben/doen

Zorg ervoor dat je browser cookies accepteert. Schakel JavaScript in. Log in bij Blogger. Maak een Blogger-profiel of gebruik je Google+ profiel.

http://www.blogpraat.com/blogtips-tricks/paginas-maken-in-blogger

https://www.blogger.com/content.g algemene voorwaarden.

Aan de basisvoorwaarden wordt inderdaad voldaan (klinkt dat officiëel), ik werk wekelijks aan het blog.
 
i.i.g. de vraag nu ook op Blogger forum geplaatst.

Zal het hier melden als er wel of geen oplossing blijkt te zijn.

Ja, een andere template, vrees ik...
 
Nah! Net zelf uitgekomen: moest via Indeling een Element toevoegen (gadget). Nu krijg ik mooi bovenin de pagina's te zien. Duhhh :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan