half beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoudj44

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2014
Berichten
52
Ik wil een PowerPoint presentatie laten zien op een TV. Ik heb thuis een 60cm tv van LG waarop dat prima ging. Mijn laptop aangesloten met een HDMI kabel.
In het zaaltje waar de bijeenkomst plaatsvond stond een grote tv. Die ook aangesloten met dezelfde HDMI kabel Maar tot mijn verbazing verscheen alleen de achtergrond van het bureaublad erop, de iconen niet. En dus de PowerPoint presentatie ook niet. Heeft iemand een verklaring? En mogelijk een oplossing? Het geluid deed het overigens wel. Ik heb uiteindelijk maar het kleine tv-tje gebruik, iedereen dichtbij, dat werd wel gezellig.
dank bij voorbaat,
Paul
 
Vermoedelijk stond in de videokaart-software het tweede scherm=de TV als verlengde/uitbreiding van het eerste scherm ingesteld en niet als kopie van het eerste scherm.
 
Maar

Bedankt voor je antwoord. Maar ik snap het nog niet. Ik had de twee TV's naast elkaar staan. Stak ik de HDMI kabel in de kleine dan was alles prima, stak ik hem in de grote dan kwam alleen de bureauachtergrond in beeld. Op de laptop was niets veranderd.
groeten,
Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan