Amd laptop kopen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
216
Er is momenteel bij ons een promotie voor een HP 15-bw055nb amd laptop voor 399 euro
Het heeft een AMD dual core A6-9220 acc processor
1tb harddrive
6144mb DDR4 SDRAM
zonder optical drive
windows 10

Nu vraag ik me af of dit een goede laptop is?
Ik had een paar jaar terug met jullie hulp de HP i3 aangekocht en dat was een geweldige laptop maar nadat ik die aan me zusje heb gegeven zonder jullie hulp een Acer Aspire E15 i3 gekocht.
Nu dat is een mistkoop geweest aangezien de wifi verbinding *** is en het geluid op niks slaat.
Vandaar dat ik een nieuwe laptop wil kopen rond de 400 euro en dit keer wel weer om jullie hulp wil vragen.
Dus hoe goed lijkt deze laptop te zijn en is er misschien een betere optie.
Alvast bedankt
 
Jammer dat je idd die Acer Aspire E15 i3 gekocht hebt want met dat geld en deze " HP 15-bw055nb amd laptop voor 399 euro"
had je net zo goed een Asus ux410ua met i5 7200u kunnen kopen voor 800 euro.
Die is heel veel beter dan jouw AMD CPU.

Kijk eens bij Tweakers V&A rond voor een 2e handse?
https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=asus+laptop
Vraag hier wat ze er van vinden als je een leuke ziet.
 
Jammer dat je idd die Acer Aspire E15 i3 gekocht hebt want met dat geld en deze " HP 15-bw055nb amd laptop voor 399 euro"
had je net zo goed een Asus ux410ua met i5 7200u kunnen kopen voor 800 euro.
Die is heel veel beter dan jouw AMD CPU.

Kijk eens bij Tweakers V&A rond voor een 2e handse?
https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=asus+laptop
Vraag hier wat ze er van vinden als je een leuke ziet.

hmm ik zat net op bol.com zie ik deze staan ook een 2dehands maar is dat redelijk van prijs voor een i7?
https://www.bol.com/nl/p/hp-envy-15...?suggestionType=browse#product_specifications
 
Wat is je hoogste budget?
Voor €400,= krijg je niet veel.
Ding wat je linkt is een azerty en geen qwerty notebook of ben je Belgisch?
Persoonlijk zou ik geen HP willen hebben en zeker geen Acer, repareer soms PC's en notebooks maar die merken zeker niet.
 
Die HP heeft ook maar 2 Gb werkgeheugen aar wel 4 geheugensloten..
Klinkt bijna alsof iemand het geheugen wat er in zat ergens anders voor nodig had..
Kan me nl. niet voorstellen dat zo'n laptop met een i7 met 2 Gb wordt uitgeleverd...
 
ik kan maar max 500 euro uitgeven na die andere mistkoop zit er helaas niks anders op.
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer maar Azerty is geen probleem ik kan beide gebruiken.
Heb door de jaren beide laptops wel een keer gehad.
Ok dus de i 7 valt ook weg andere voorstellen?
 
Verplaatst naar de laptop sectie aangezien je vraag over een laptop gaat.
 
Ding zal best werken met 2 Gb maar dan blijft er weinig geheugen over om programma's te draaien nadat Windows volledig is opgestart en dat is niet bevorderlijk voor de snelheid in het totaal.
Persoonlijk ben ik ook geen fan van HP maar dat is niet specifiek gericht op laptops als wel op de gehele bedrijfscultuur van het bedrijf.
Als je over een maandje of 3-4 nog eens wat kunt uitgeven aan een 2e geheugenbank van 2 Gb of meer is het wellicht wel een interessante optie.
 
Laatst bewerkt:
Asus is ook een goed merk. AMD is natuurlijk goed, maar moeilijk vindbaar. Ik heb een tweedehands Asus F550z. Misschien dat ik eens op een ssd overstap, maar persé nodig is het niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan