• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

orders per bedrijf bepalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaridejongh

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2017
Berichten
6
Beste,

Ik ben op zoek naar een formule om het aantal orders per bedrijf per productgroep te bepalen. mij lukt het niet kunnen jullie me helpen
mijn bestand inplaatsen lukt niet
 
heb je AANTALLEN.ALS geprobeerd?

een bestand plaatsen lukt niet? Klik onder het berichtveld op "Ga geavanceerd" en klik daarna op het paperclipje (naast de Smiley)
 
beste,
al geprobeerd, en ja maar mijn bestand is te groot maar ik kan het niet inkrimpen of opnieuw maken want dan is de vraagstelling niet duidelijk.
ik zoek dus iemand die me via e-mail verder kan helpen om het bestand even verder te bekijken. voor eenmalig gebruik uiteraard!!!!
 
zo werkt het hier helaas niet. Als een beperkt voorbeeldbestand maken met de gegevens op de plekken waar ze in je echte bestand ook staan te veel moeite is...... Misschien kan je SOMPRODUCT nog proberen.
 
Mij lijkt een draaitabel daar bijzonder geschikt voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan