Keyboard en muis gaan niet aan in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninoridder

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
82
Nadat ik mijn computer een update heb laten uitvoeren van Windows starten hij opnieuw op en was er niks aan de hand. Er werdt toen gevraagd of ik hem nogmaals opnieuw wou opstarten. Nadat ik de desktop opnieuw heb laten opstarten gingen mijn keyboard en muis niet meer aan, deze waren ook niet meer zichtbaar op het scherm. Het lijkt erop dat andere USB apparaten ook niet meer zichtbaar zijn in Windows zelf (kan nog wel me telefoon opladen via USB). Heb het met een andere muis ook geprobeerd maar hielp ook niet. Kan nog wel de bios in en daar werken de muis en keyboard naar behoren.

Heb nu geen idee wat te doen aangezien ik niks kan aanpassen in Windows. Iemand enige oplossing?
 
Heb je alle USB poorten geprobeerd? meeste moderne computers hebben 2-3 hubs. Met wat geluk is er slechts 1 hub die een probleem heeft
 
Heb alle porten geprobeerd met een reserve muis en mobiele oplader. In het begin gaan ze aan en zodra Windows start gaat alles uit.
 
Dan lijkt me de enige directe oplossing om de update terug te draaien. Afhankelijk van je moederbord en installatie moet je waarschijnlijk safeboot uitschakelen in de bios en dan via de juiste toetsen-combinatie het boot menu openen.
 
Wordt er automatisch een backup gemaakt voor een update dan?
Aangezien ik volgens mij geen backups maak.
 
Het is gelukt om de update terug te draaien.
Dit heeft inderdaad alles weer normaal gemaakt.
Alles werkt weer naar behoren dus.
hartstikke bedankt! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan