Word hyperlink/scherminformatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robzster

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Berichten
18
Als je een hyperlink in een Word document opneemt, dan wordt automatisch bepaalde scherminformatie toegevoegd. Deze wordt zichtbaar als je de muis over de betreffende hyperlink beweegt. De tekst luidt: 'Klikken om de koppeling te volgen' en altijd wordt ook daaraan voorafgaand de tekst van de hyperlink toegevoegd. Ik wil de scherminformatie behouden maar de tekst 'Klikken om de koppeling te volgen' wil ik niet meer zien.

Hoe dat te doen?

Groet, Rob
 
Ik wil de scherminformatie behouden maar de tekst 'Klikken om de koppeling te volgen' wil ik niet meer zien.
Ik denk niet dat je dat gaat lukken; je kunt hooguit de scherminfo tekst aanpassen. Maar de aanwijzing hoe de snelkoppeling werkt dus niet. Is ook logisch, want je kunt de manier waarop je moet klikken aanpassen in de opties. En hoe moet een gebruiker dan weten wat-ie moet doen? Maar wellicht dat een telefoontje naar Bill nog wat kan oplossen :)
 
Okay, thanks voor je niet bevredigend antwoord ;-) Maar dan nu, bestaat er een mogelijkheid in Word om een soort van informatie pop-up te genereren?

Je kent het wel in teksten waarin een ! wordt geplaatst en daar dan een pop-up verschijnt met extra info.
 
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met ! in een tekst plaatsen. Commentaar wellicht?
 
Octa, kijk even naar de bijgesloten afbeelding. Daar staat een ! in de tekst. Als je daar met je muis op klikt komt er een pop-up me extra informatie/uitleg.Info.JPG
 
Dat is geen ! maar een i. Het informatiesymbooltje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan