tv en ci module

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedeavond.
Even een vraagje. Ik wil een smart tv kopen en ik heb KPN.Nou staat er in de beschrijving van de nieuwe tv dat de CI module van deze tv niet te gebruiken is in combinatie met een smartcard van Nederlandse TV aanbieders bijv ziggo,kpn enz.Nou is dus mijn vraag..wat is een CI module ?? Ik denk dat het een smartcart is, maar wat moet ik er mee als ik geen ontvanger heb met een smartcart. Ik heb nu het KPN compleet pakket.IK hoop dat je het een beetje begrijpt...En de slotvraag is natuurlijk...,kan ik deze tv kopen ??

Modedit: Titel aangepast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
CI-module is de module die je in de TV klikt, en waar je SmartCard in gaat. Je hebt diverse soorten modules zoals: Quantis, @Smit, Neotion, SmarDTV
Maar goed, in jouw geval heb je die niet nodig, omdat je provider KPN je zelf een decoder (ook set-top box genoemd) in bruikleen geeft. En daar gaat de KPN Smartcard dan in.
Maar ik lees zojuist dat er ook CI-modules zijn voor je KPN SmartCard. Welke je moet gebruiken, daar kan KPN goed in adviseren. En voor zover ik weet, en tot mijn ervaring reikt, moet je de CI modules altijd los kopen en zitten ze niet ingebouwd in je TV.

Tevens wil ik je vragen om in het vervolg een duidelijke titel aan je topic te hangen. TV is wel erg simpel en onduidelijk, zodat anderen niet weten waar je vraag over gaat.
 
Laatst bewerkt:
Welk exotisch merk en (exact) type hebben we het over?
Volgens mij gaan alle in NL verkochte schermen geen probleem opleveren wat betreft CI-modules ..
 
Ok dank je wel.Ik heb nog 1 vraagje. Wat is het beste volgens u...een iets duurdere Grundig tv of een Medion tv van de aldi.Ik ben een leek op dit gebied.
 
Ikzelf heb goede ervaringen met Samsung, want niet al te duur is, en niet al te goedkoop.
 
Oke,dank je wel. Ik heb het probleem opgelost en een andere tv gekocht. Bedankt voor uw moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan