• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data

Status
Niet open voor verdere reacties.

lubros

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Berichten
40
Ik wil een gegevensbestand maken op volgende manier, het voorbeeldbestand staat in bijlage.

Tabblad Nee wordt gevuld door een verkoper. Deze info moet automatisch gevuld worden in tabblad DATA. Maar wel op zo'n manier dat na het bestand te hebben opgeslagen Tabblad NEE weer leeggemaakt wordt . In tabblad DATA blijft deze dan uiteraard staan en wordt telkens aangevuld met nieuwe info.

Is dit überhaupt mogelijk, zo ja, hoe, of heeft iemand daar een ander idee over.

Alvast bedankt voor het meedenken.
 

Bijlagen

  • Verkoop.xlsx
    13,3 KB · Weergaven: 29
Is zoiets de bedoeling?
 

Bijlagen

  • Nee Verkoop.xlsb
    35,5 KB · Weergaven: 31
Nee, helaas, is de bedoeling dat je in het eerste scherm (tabblad 1) de gegevens invult. nu staat er alleen een button die niets doet, of moet ik een instelling aanpassen waardoor hij het wel doet?
 
Van hier kan ik niet zien wat er fout gaat
Hier werkt die knop perfect, als je erop drukt gaat een invulformulier open.
Met ALT + F11 kom je in de VBA editor, daar kan je het invulformulier en de bijhorende code vinden.
Als bij jou de knop niets doet dan zijn je macro's niet ingeschakeld of je werkt met een Mac, iets anders kan ik zo niet direct bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, macro's stonden uit. Werkt perfect, zelfs beter dan ik wilde.
Thanx!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan