contextmenu rechtermuisknop aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik zou graag bekomen dat wanneer ik op een mp3 rechtsklik en dan in het keuzemenu bij openen met een bepaald programma staat.
Via google heb ik de tool Easy Context menu v1.6 gevonden en hoewel het met deze tool kinderspel zou moeten zijn lukt het me niet om het gewenste programma bij in de lijst te krijgen.
Wat ik bekwam was dat gelijk welke tegel ik aanklikte in het startmenu steeds het programma opende dat ik eigenlijk in het menu wou hebben.
Ik heb de te doorlopen stappen nochtans goed gevolgd,maar doe misschien toch iets verkeerd.
Kan iemand mij de juiste manier geven om met Easy Context menu v1.6 te bekomen wat ik wil of via een andere tool.
Via register ingrepen kan het ook maar de uitleg die ik daar voor vind is mij te summier om er mee aan de slag te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Je geeft niet aan met welk programma je wilt openen. Maak gewoon een snelkoppeling (met exe-bestand) in de map SendTo. Noem die Open met ...
SendTo staat onder Gebruikers\Username\SendTo

Wil je dat bestand dan openen > Rechtermuisknop > Kopiëren naar en daar staat de koppeling dan onder als Open met ...
 
Laatst bewerkt:
Heldere uitleg maar de locatie van de map is wel C:\Users\userman\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo.
Daar heb ik nog een hele tijd naar gezocht en toen ik ze eindelijk gevonden had was de klus vlug geklaard.
Bedankt voor de tip!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan