VPN en SIRI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaylinn

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2017
Berichten
23
Hallo allemaal
Na lange tijd weer eens een vraag aan jullie
Ik had vandaag even mijn VPN aanstaan op mijn iPhone en dacht ik vraag SIRI
waar ik bevindt, ik wilde alleen even weten welke plaats de VPN had toegekend.
Nu zegt Siri precies mijn adres waar ik op dat moment ben Amsterdam dus... terwijl de VPN staat op Denhaag...
De VPN weer opnieuw opgestart, de VPN staat dan op Delft maar Siri zeg en weet toch steeds mijn goede adres
Nu is mijn vraag aan jullie of dit normaal is met een betaalde VPN of moet ik naar een anderen Betaalde VPN op zoek gaan?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag
Mvg Jaylinn
 
Hallo. Welke VPN heb je dan? Bij sommige kun je je favoriete VPN plaats invoeren of een sterretje aanvinken met P2P o.i.d.

VPN is er ook voor om je plaats waar je bent geheim te houden zeg maar. JE IP nummer veranderd steeds als je een andere locatie opgeeft in je VPN

VPN van Goose.JPG

VPN van Goose.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Manamana voor uw reactie
Ik gebruikt ip Vanish
Als ik bv bij ipvanish denhaag ingeeft en ik zoek bij google wat mijn ip locatie is dan krijg ik inderdaad een ip van Denhaag terwijl ik bv in Rotterdam ben, dus tot zo ver prima, maar het gaat erom dat Siri gewoon mijn werkelijke adres noemt ik zou toch denken dat siri de plaats noemt wat iPvanish geeft ....
 
Kennelijk heeft dit te maken met locatie voorzieningen. Aan of uitzetten is dat een verschil. Dit is zo maar een greep in mijn gedachte. (testen)
 
manamana, als ik locatie voorzieningen uit zet dan vraagt Siri of ik de locatie voorzieningen
aan wilt zetten... ik heb ondertussen een anderen VPN van een ander merk aangezet maar Siri weet steeds waar ik ben.
Kijk als alleen Siri het weet, omdat die op mijn iPhone of Mac zit, maak het me niet uit.
maar als ik per ongeluk een muziek nummer gedownload heb��wil ik niet dat meneer Buma mij betrapt:eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan