Wat is er aan de hand met aol.com? Hun mailserver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Sinds ongeveer een weekje kan ik naar mij verzonden emails (heb n aol_account) niet lezen of ontvangen.
Jaren (>15 jr, mss wel meer) gebruikt tot mijn volle tevredenheid. Gebruik deze mail zelfs voor toegang tot FB en andere zaken.
Heb al zitten googlen zo van (what went wrong with aol.com)

Kwam hun link met betrekking tot deze tegen.
https://help.aol.com/articles/aol-mail-troubleshooting

Ik moet me er nog in verdiepen, maar krijg toch de indruk dat het een lastig/heikel klusje wordt.
Het probleem is overigens wereldwijd, las ik gisteren al op diverse sites.

Ik baal er iig goed van :/

Iemand hier voor meer helderheid.
Zijn de Russen bezig??? :(:mad:
 
Ik las dit hierover.

[FONT=&quot]Op 7 november 2017 wijzigt AOL haar e-mailaccountinstellingen om het werken met e-mail voor haar klanten veiliger te maken. Gebruik de volgende stappen om uw accountinstellingen te controleren, zodat u er zeker van bent dat u na 7 november 2017 nog steeds e-mail kunt verzenden en ontvangen met uw AOL-account.

en dan kwam ik hier op uit.

[/FONT]
https://support.office.com/nl-nl/article/Problemen-oplossen-bij-het-instellen-van-e-mail-in-Outlook-Engelstalig-8da1fb2d-316b-4448-a7cd-f543dd083315[FONT=&quot]


[/FONT]
 
Ok bedankt. :thumb:

Heb nu ingelogd via mijn tablet (Google Nexus) bij aol.com en kan nu wel mijn berichten lezen (al dan ook wel lukken via mijn smartphone Samsung) maar doe dit het liefst via mijn laptop uiteraard. Niet gelukt ook niet via Google Chrome.

Gebruik standaard altijd IE.

Iets anders..
heb een Thunderbird @home account (hier geen problemen mee) en zie daar bij Accounts dat je een nieuw account kunt maken voor email. Zou ik toch eigenlijk moeten kunnen doen voor mijn bestaande bij aol? Zelfs ook voor hotmail toch? Of welke andere ook.

Nog bedankt voor het meedenken. :)
 
Laatst bewerkt:
@Manamana..

Idd nu via Thunderbird mijn bestaande aol_mailaccount toegevoegd. Staat nu onder mijn @home account dus op mijn laptopmonitor. Best handig.
Werkt prima. Nu allemaal prima te ontvangen en te lezen. In de verdere toeters en bellen ga ik me maar later in verdiepen.
Ben allang blij dat het nu naar behoren werkt.

Dank..nogmaals. :thumb::thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan