Hoe office overzetten naar nieuwe laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
216
beste,
ik heb een korte vraag ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht en zou graag de microsoft office die ik op me oude laptop heb staan overzetten naar me nieuwe.
Nu vraag ik me af hoe ik dit moet doen.
Ik heb geen cd meer dus kan het niet downloaden.
Ik heb gezocht onder mijn computer of programmas en daar zie ik office 12 maar nergens office 2007 die ik gebruik.
Wie kan me helpen?
 
Office 12 is wrs 2007. Heb je key nog? Anders zoek even een key zoek programma die de sleutel terug vindt. Download office 2007 ergens en probeer de key. Werkt ie niet dan mag je hem blijkbaar maar 1x installeren op een systeem. Nok dan moet je een nieuwe key of een nieuwe office kopen. Of je neemt de gratis Libre Office die kan het meeste wat je wilt ook. Zit op mijnobiel verder mee zoeken is lastig.
 
ik heb de key gevonden dankzij het programma maar krijg dan een fout melding.
Hij neemt het kennelijk niet aan houdt dit in dat ik een compleet nieuwe microsoft office moet gaan kopen?
 
Altijd handig als iemand zegt een foutmelding te krijgen maar er niet bij verteld wat deze dan zegt. Dat gebeurt nogal vaak en begrijp ik helemaal niks van. Foutmeldingen zijn er niet om de gebruiker te pesten, die geven een indicatie van wat er mis zou kunnen zijn.
 
sorry mijn fout dit is wat er stond
Fout

Er is een probleem opgetreden met uw verzoek. Bezoek de contactpagina van Microsoft-ondersteuning voor hulp. Verwijs naar berichtcode 715-123130 en transactie-id 269291e2-8b80-4763-ad14-a5647120d5e3.
 
Doen dus, je zegt dat je de office 2007 van de ene verwijderd hebt en nu opnieuw wilt installeren. Ze hebben wrs geconstateerd dat de sleutel al een keer gebruikt is.
Of... toch Libre Office, free, is Open source.
 
wel dan zal ik tijdelijk libre office downloaden en dan van de week een nieuwe gaan kopen.
 
Of gewoon even Microsoft support bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan