#naam treedt op bij toewijzen beturingselementbron uit subformquery

Status
Niet open voor verdere reacties.

GriP

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Berichten
6
In verband met het tonen van offertenummers en factuurnummers wilde ik twee velden concateneren. Dat gaat prima in de opbouwfunctie voor query's. De nieuwe 'kolom' kan wel geselecteerd worden, maar geeft #naam bij toewijzen aan een veld op het formulier. Wat zie ik over het hoofd? Iemand een idee?
 
Nee, geen enkel idee. Een veld dat wél werkt in een query maar niet op een formulier kan worden gebruikt ben ik nog nooit tegengekomen. Ik vermoed een zeer onhandige naamgeving voor het veld.
 
Dank voor je reactie. De naam van het veld was automatisch gekozen ("expr1"). Dat kan het dus ook niet zijn lijkt me.
 
Toch een bug dan? Ik gebruik MS Access 2007. Misschien kan je daar geen geconcateneerde velden uit een query in een tekstveld op een formulier tonen.
 
Dat is absoluut niet het geval en dus ook niet het probleem. Verander de naam eens in iets logisch, en uiteraard ook de koppeling op het formulier.
 
En je weet 100% zeker dat de naam al niet gebruikt wordt op het formulier? Want ik kan het dus echt niet reproduceren, en ben het ook nog nooit eerder tegengekomen. En ik heb alle versies gehad vanaf 1.0.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan