Nieuwe pc ouder dan trage ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoelde ik ook met uitzetten van "overbodige software". Al die goed bedoelde automatische update en synchronisatie software is killing voor de performance van de pc. Veel beter is het om dat uit te zetten en eens per week met de hand even te starten om te zien of er nog updates zijn.
Bij een wat minder sterke pc is het zelfs raadzaam de automatische update van windows uit te zetten en dat eens per week even aan te zetten. Want ook de automatische windows update is een echte performance killer. Bij windows 10 kan dat natuurlijk alleen maar in de prof uitgave, of u moet de update service uitzetten.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, maar ik begreep dat dit op beide systemen gelijk is ingesteld en dan is het wel vreemd dat de nieuwste pc zo traag is net als de oudere pc....
Zo heb ik het althans begrepen.
 
IK heb uiteindelijk de pc een stuk sneller gekregen door een deel programma's te verwijderen zoals die van Intel driver update, Intel management, Intel raid, enz.
Wat op de oude pc ook wel anders is dat er daar één gebruiker"administrator" bestaat en op de nieuwe een admin en standaard account is.
Toch opgelost met wat geluk.
 
Mooi... :cool:
PS: ik denk dat die Intel muk meer de oorzaak is dan de extra user...
 
Mmmmm, die reactie stond vanmorgen heel vroeg in de post van Ann1.....per ongeluk het verkeerde account gebruikt karine..? :p
 
Mmmmm, die reactie stond vanmorgen heel vroeg in de post van Ann1.....per ongeluk het verkeerde account gebruikt karine..? :p

Er zijn soms problemen met het emailadres van deze account vandaar die tweede.
 
niet "ouder dan trage", maar "trager dan oude".

Tja, kan gebeuren...:rolleyes: ( copyright @Scrapheap )

Een goed verstaander heeft aan een half woord.. das pas :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan