in/samen uitvouwen in Word uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Spijk

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
38
Beste Helpmij mensen,

ik heb delen uit e-mails gehaald en deze geplakt in Word 2010.

Hierna heb ik een inhoudsopgave gemaakt maar hier laat de inhoud alle koppen van E-mails zien.

In het Word document zie ik alle Email koppen met een klein driehoekje ervoor.
Door hierop te drukken kan je delen van het Word document inklappen/uitklappen samenvouwen of uitvouwen. Op zich handig ware het niet dat ik dit niet wil gebruiken.
Mijn vraag: Hoe kan je dit kleine driehoekje (in/samenvouwen uitvouwen) uitzetten.

Ik heb al gekeken bij Bestand>opties>controle> autocorrecties opties>tabblad AutoOpmaak tijdens typen>Automatisch tijdens typen> stijlen definiëren op basis van opmaak

maar dit werkt niet.
groeten Ben
 
Ik snap niet wat je bedoelt en kan het in 2010 ook niet reproduceren. Als je al wat kan veranderen, moet je dat niet in de instellingen doen, maar in de stijlen. Vermoed ik.
 
in/samenvoegen uitvouwen in Word Part 2

In het geval met de pijltjes ervoor zie je dat het geheel grijs gemarkeerd is. Bij de andere teksten is er geen pijltje te vinden.

Wanneer ik een inhoudsopgave maak komt het gehele E-mail adres en regels mee in de inhoudsopgave wat ik niet wil.

Ik spit weer even verder maar het is lastig.
 

Bijlagen

  • samenvoegen uitklappen.zip
    778,4 KB · Weergaven: 194
  • in uit vouwen samenvoegen (2).png
    in uit vouwen samenvoegen (2).png
    12 KB · Weergaven: 600
Wanneer ik een inhoudsopgave maak komt het gehele E-mail adres en regels mee in de inhoudsopgave wat ik niet wil.
Dat riekt er naar alsof de stijlen niet goed staan. Of, en dat gebeurt net zo vaak; de regelscheidingen zijn van het type regeleinde en niet alinea-einde. Dat kun je simpel zien als je de knop <Weergeven/Verbergen aanzet; als je het omgekeerde P teken ziet, dan zijn het alineascheidingstekens en is er (wat dat betreft) niks aan de hand, is het pijl naar links, dan is het een regeleinde. Die maak je met <Shift>+<Enter> en heeft als gevolg dat alle regels tot één alinea behoren. Maak je vervolgens een inhoudsopgave op basis van die stijl, dan krijg je dus de hele tekst in de inhoudsopgave te zien en niet alleen de eerste (bedoelde) regel.
Om dat op te lossen moet je twee dingen doen: ten eerste aan het eind van de regel op <Enter> drukken zodat je een nieuwe alinea maakt, ten tweede de tekst die nu nog steeds dezelfde stijl heeft, en dus alsnog in de inhoudsopgave terecht komt, een stijl geven die niet in de inhoudsopgave stijlen zit. Meestal is dat de stijl <Standaard>.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik je bedanken voor het antwoord.
Eigenlijk, achteraf gezien, had ik het kunnen weten.:rolleyes:

bedankt
 
Was het inderdaad de regeleinde? Daar staat mijn geld op :). Je mag de vraag ook nog op <Opgelost> zetten.
 
in/samenvoegen uitvouwen in Word Part 3

Hallo OctaFish,

het gaat om de tweede oplossing. Ik heb inderdaad alles geselecteerd en gekozen voor standaard.
Het probleem was gelijk opgelost. Verder heb ik ook naar de eerste oplossing gekeken.
Weer heb ik iets bijgeleerd.
Alsnog bedankt.
Ben Spijk:thumb:
 
Ik snap langzamerhand waarom ik nooit wat win met gokken :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan