camera's op ip adres in nas

Status
Niet open voor verdere reacties.

RayTechnics

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2016
Berichten
13
Ik heb een Nas van Qnap hier zaten via een switch 3 IP camera's op en dat werkte perfect.
Nu is de harde schijf gecrasht en heb nu een nieuwe harde schijf geplaatst van 2Tb.
nu moest ik de nas compleet opnieuw installeren en nu kom ik niet uit de instellingen.
Ik wil op de schijf 5 volume's maken waarbij de IP camera's op IP-adres hun data in een bepaalt volume kunnen zetten op de nas, en later als de volume's vol staan wordt de het oude overschreven met het nieuwe.
Het heeft altijd gewerkt maar nu er een bouwbedrijf er met de tengels aan hebben gezeten werkt er niks meer.
De camera's heb ik al opnieuw ingesteld en die werken tot aan de Nas maar daar houd het op.
Wie kan mij helpen?
Hebben jullie meer info nodig? vraag maar raak.

Alvast bedankt voor de hulp.


Groet Raymond
 
tot aan de nas werkt het.
Dan weet je de ip adressen als ook de namen en wachtwoorden.
De link van manamana is voor een synology nas, ik ga er vanuit dat de Qnap niet dezelfde software heeft.
Het principe zal hetzelfde zijn.
In de nas naar het configuratiescherm gaan.
daar de surveillance opzoeken.
In dat stukje zul je de instellingen van je camera moeten ingeven.
Dus het ip adres
bijbehorende poort
Naam
wachtwoord
en pad naar opslag.

meer zou het niet moeten zijn.
 
Qnap == Synology.

Als je IP adressen, namen en wachtwoorden hebt kun je de camera's gewoon koppelen. Probeer als eerste het ONVIF protocol of als je camera's in de lijst staan, probeer je die.

Maar waarom in hemelsnaam 5 volumes. 1 volume is genoeg, of desnoods 2 als je bang bent dat de beelden alle ruimte in beslag nemen. Maar dat kun je ook in de instellingen beperken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan