achtergrondkleur

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Hallo,

Ik gebruik outlook van office 365 maar stuit op een probleem. In mijn vorige versie van outlook (2010) kon ik de achtergrond van een mail een kleur geven maar dat kan ik niet in outlook van office 365. Althans, ik kan het niet vinden. Weet iemand hoe ik dat moet doen?

Groeten,
Anstof
 
Dag manamana,

Thanks, maar ik bedoel eigenlijk dat ik de achtergrond van een e-mailbericht een andere kleur wil geven, dat kan ik niet vinden. Ik werk sinds kort met apple iMac en office 365 en daar zit behoorlijk veel verschil in.

Anstof
 
Dat dacht ik eigenlijk ook maar daar heb ik me lelijk in vergist want blijkbaar zie ik niet dezelfde opties als in outlook 365. Maar goed manamana, dank je wel voor de moeite.

Anstof
 
Klik nog eens op die link. Men vraagt welke versie van office je hebt. Ja 365, maar ik dacht dat alle versies gelijk waren. Ik weet dat niet. Kun je even kijken. Versie?

Ben vanavond niet aanwezig.
 
Ans klik op de link in bericht van # 4. Ik heb antwoord, maar of dat afdoende is. Ik heb zo mijn twijfels. Toch vreemd van zo een programma dat het allemaal zo moeilijk word gemaakt.:eek:

Is het een Mac versie?
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen manamana

Ja, het is een iMac.

Ik heb even het een en ander uitgeprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik een nieuw bericht maak krijg ik het volgende scherm te zien bij het venster 'bericht' en meer zie ik dan niet:
Schermafbeelding 2017-11-29 om 09.31.01.png
Als ik op het venster 'opties' in het scherm klik, zie alleen dit:
Schermafbeelding 2017-11-29 om 09.31.22.png

Raar.

Anstof
 
Ans dit zijn tot nu toe de gegeven reacties hierin. Probeer eens. Klik

niet mogelijk zegt de een....... en de ander zegt misschien toch wel. :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gezien manamana.

Ik ga het nu proberen via word en dan verzenden met HTML.

Mag ik jou bedanken voor al de genomen moeite. ondanks alles ben ik toch weer wat wijzer geworden.

groeten,
Anstof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan